Un hipermarket Carrefour din Pitești se închide. Este vorba despre cel aflat în centrul comercial Supernova. În locul lui se va deschide, din toamnă, supermarketul La Cocoș.
Este al doilea magazin Carrefour închis anul acesta după cel din incinta mall-ului Sun Plaza din București, în luna aprilie. În prezent, în Sun Plaza este funcțional hipermarketul Auchan.
Decizia vine în contextul în care, Carrefour a deschis un alt magazin pe acest format în alt centru comercial – Argeş Mall – din acelaşi oraş.
„Decizia de a închide unitatea Carrefour din centrul comercial Supernova Piteşti începând cu data de 31 mai răspunde viziunii noastre de optimizare şi modernizare a reţelei. Pe lângă hipermarketul din Supernova, care a fost deschis în 2008 şi care are o suprafaţă totală de 6.000 mp, Carrefour operează un magazin şi în Argeş Mall Piteşti, deschis în 2024, care se întinde pe aceeaşi suprafaţă. Ne vom concentra în continuare investiţiile şi resursele către acest magazin din urmă“, au declarat reprezentanții magazinului, potrivit Business Magazin
În vederea lichidării stocurilor din magazinul din Pitești, retailerul francez face reduceri semnificative de prețuri. Piteștenii stau la cozi mari pentru a prinde produse chiar și la jumătate de preț.
La Cocoș a intrat într-o etapă de dezvoltare accelerată, după ce în decembrie 2024 a intrat majoritar (56%) în acționariat un consorțiu de investitori financiari format din Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Morphosis Capital și CEECAT Capital. Obiectivul noului acționariat este atingerea pragului de 1 miliard de euro în vânzări în următorii 5 ani.
În prezent, retailerul român operează 4 magazine: două în Ploiești, unul în București și unul în Brașov. Deschiderea oficială a magazinului La Cocoș în Supernova Pitești este așteptată la sfârșitul verii, cel târziu până pe 15 septembrie. Data exactă și ofertele speciale de lansare vor fi anunțate în perioada imediat următoare, potrivit economedia.ro.
Retailerul La Cocoş este cunoscut pentru politica preţurilor mici. Compania operează patru hipermarketuri, dintre care două la Ploieşti şi câte unul la Bucureşt şi Braşov
Supermarketul se diferenţiază de concurenţă prin aceea că oferă la majoritatea produselor promoții permanente la cumpărarea a 3-6 bucăți. Clienţii au, astfel, posibilitatea să facă economii substanţiale. Pentru a ţine preţurile jos însă, compania a investit mai puţin în amenajare şi ambianţă.
Magazinul oferă o varietate de produse alimentare şi nealimentare. Lipseşte, însă, sectorul de legume şi fructe, acestea găsindu-se doar sub formă congelată, în sectorul de produse congelate.