- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Lovitură pentru românii care plătesc facturi. Hidroelectrica a anulat cea mai bună facilitate

03 Jun, 23:24 • Bumbeneci Diana
Hidroelectrica anulează licitația pentru achiziția de servicii pentru plata facturilor cu cardul direct în aplicația iHidro și pe site. Anunțul a fost publicat în SEAP.
Lovitură pentru românii care plătesc facturi. Hidroelectrica a anulat cea mai bună facilitate

Hidroelectrica

avea în plan să creeze clienților săi facilitatea de a plăti toate facturile venite lunar, sau la trei luni, cu cardul în aplicația iHidro sau pe site-ul companiei. Hidroelectrica a publicat pe 1 aprilie în sistemul electronic de achiziții publice anunțul pentru depunerea ofertelor, însă fără prea multe reușite.

Potivit informațiilor din SEAP, motivul anulării ofertei este faptul că „toate ofertele, cererile de participare sau proiectele au fost retrase sau au fost considerate inadmisibile”. Momentan nu se știe dacă oferta va fi republicată ulterior în SEAP.

Printre companiile care au depus oferte se numărau Netopia Financial Services, PayU și respectiv Europayment Services (în asociere cu CEC Bank).

Hidroelectrica anulează licitația pentru achiziția de serviciile IHidro

Contractul în valoare de 3.729.600 lei, echivalentul unui comision de 0.42% + TVA / tranzacţie, nu a putut fi atribuit.

„Achizitia presupune incheierea unui contract cu o durata de 12 luni avand ca obiect „Servicii de plata prin carduri bancare pentru clientii finali, prin aplicatia proprie iHidro si pe site hidroelectrica.ro”, in conformitate cu toate cerintele Caietului de sarcini nr. 32243/20.03.2024. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 15 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.”, transmitea Hidroelectrica în momentul publicării caietului de sarcini.

Ai mai putea citi: Hidroelectrica, anunțul zilei pentru toți clienții! Schimbările majore pentru perioada următoare

Caiet de sarcini Hidroelectrica
Caiet de sarcini Hidroelectrica

″Implementarea unui sistem de procesare a plăților prin carduri bancare pentru aplicația iHidro și pe site-ul hidroelectrica.ro este esențială nu doar pentru menținerea satisfacției clienților, ci și pentru a rămâne competitivi într-un mediu de piață dinamic. Un aspect important al acestei soluții este eliminarea aproape totală a riscului alocării întârziate. Prin automatizarea și eficientizarea procesului de plată, sistemul propus va optimiza fluxul de lucru și va diminua riscul erorilor″, mai scrie în caietul de sarcini companiei.

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni 2 octombrie aplicația de mobil pentru cei 500 de mii clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro și este disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play.

Ai mai putea citi și: Se dau 2.000 de lei pentru românii care cresc un tip de animal tot mai căutat. Cererea se depune până pe 30 iunie

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult