- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Infrastructura bucureșteană ia amploare! Licitația pentru Drumul Expres Giulești-Chitila-Autostrada A0 s-a deschis!

23 Oct, 09:44 • Oprea Alina
Infrastructura românească este cunoscută ca fiind una dintre cele mai slabe din Europa, însă aceasta pare că se extinde și se află într-un proces continuu de procesare. Licitația pentru Drumul Expres Giulești-Chitila-Autostrada A0 a fost deschisă!
Infrastructura bucureșteană ia amploare! Licitația pentru Drumul Expres Giulești-Chitila-Autostrada A0 s-a deschis!

„Orbitral București” este un proiect care presupune realizarea a opt drumuri radiale, inițial fiind vorba de 10. Proiectul acesta prevede conectare unor artere importante ale Muncipiului București ș Centura Capitalei cu Autostrada A0, astfel că vor fi intersectate 30 de localități din zona metropolitană, iar contractul are o durată de 17 luni, conform celor de la Economica.

„Elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate (SF) pentru Obiectivul „Orbital București Drumul Radial 3 (DR 3- Giulesti Expres)”. In cadrul contractului se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora cel putin urmatoarele documente: Elaborarea Studiului de Fezabilitate (inclusiv expertizare tehnica a constructiilor existente, dupa caz), cu respectarea legislației in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc); Asistența tehnică acordată Beneficiarului în vederea promovării Hotărârii de Guvern privind aprobarea Indicatorilor Tehnico-Economici.”, arată datele oficiale, potrivit Economedia.

Drumul Expres
Drumul Expres

Vezi și: Peste 3,5 milioane de euro investite în studiu de fezabilitate al drumului care va lega Bucureștiul de orașul Măgurele

Drumul Expres Giulești-Chitila-Autostrada A0 – Licitație deschisă!

Licitația pentru proiectarea Drumului Expres Giulești-Chitila-Centura București-Autostrada A0 a fost deschisă de către Asociația de Dezvoolatre Intercomunitară Zona Metropolitană București și este una dintre cele mai luni șosele din acets proiect. Acest drum are o lungime de 14 km și asigură legătura dintre cartierul Giulești, zona rezidențială Chitila, DNCB (centura capitalei) și primul lot al Autostrăzii A0 București Nord. Contractul a fost semnat pe data de 20 septembrie cu Asocierea Pizzarotti-Retter.

Scopul acestui proiect este de a reduce aglomerația care se produce în capitală, astfel:

  • Vest Expres: 8,98 km – asigură legătura A0 – DNCB- Bulevardul Timișoara
  • Giulești Expres: 10,37 km, conectează Săbăreni – A0 – DNCB – Calea Giulești
  • Nord Expres: 12,59 km, realizează conexiunea Corbeanca – A0 – DNCB – Bulevardul Poligrafiei
  • Pipera Expres: 8,30 km , realizează legătura A0 – Otopeni – Tunari – DNCB
  • Afumați Expres: 4.39 km, realizează conexiunea A0 – DN
  • Est Expres: 6,10 km, conectează Moara Domnească – A0 – Dobroești – Pantelimon – DNCB
  • Splai Expres: 5,49 km, conectează A0 – DNCB -Splaiul Unirii -zona metropolitană prin nodul Cernica
  • Sud Expres: 13,86 km, realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu
  • Măgurele Expres: 11 km, realizează legătura A0 – DNCB – Parc Industrial Măgurele – Prelungirea Ferentari, potrivit sursei citate.

Vezi și: Termenul de finalizare a ultimului lot al Autostrăzii București Sud a fost modificat! Când se va putea circula neîntrerupt de la Pitești la Constanța