- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

La doar 23 de ani a reușit să construiască un imperiu cu numai 150 de dolari! Metoda prin care a transformat o amintire într-o afacere de succes

14 Dec, 11:33 • Cornel Ghimeșan
În ziua de astăzi se pot face bani chiar și din piatră secă, important este să ai ideea potrivită la momentul potrivit. Cu o astfel de idee strălucită o tânără în vârstă de 23 de ani a reușit performanța de a ridica un adevărat imperiu cu doar 150 de dolari.
La doar 23 de ani a reușit să construiască un imperiu cu numai 150 de dolari! Metoda prin care a transformat o amintire într-o afacere de succes

La doar 23 de ani a reușit să construiască un imperiu cu numai 150 de dolari! Povestea incredibilă de succes a Anushkai Purohit începe încă de pe vremea când avea doar 10 ani și a fost uimită de faptul că un barman de la Starbucks arunca la gunoi resturile de prăjituri şi sandvişuri, potrivit CNBC.

Citește și Ce salarii au angajații restaurantelor City Grill din Capitală. Cu cât îi plătește Dragos Petrescu de la Imperiul Leilor

La doar 23 de ani a reușit să construiască un imperiu cu numai 150 de dolari!

Zece ani mai târziu, viața tinerei avea să se schimbe după ce această amintire a inspirat-o să își lanseze un start-up care transformă surplusul de pâine în bere artizanală.

„Când te duci la micul dejun servit la hotel, au o pâine tartinabilă. În avion, toată lumea primeşte o felie de pâine şi o sticlă de apă. Pâinea este atât de comună şi în toate mesele pe care le avem, motiv pentru care o mare parte din ea este aruncată”, a declarat Anushka Purohit.

Acest lucru nu l-a făcut de una singură, ci cu ajutorul colegilor săi de facultate din Hong Kong, cu care a cumpărat un kit de fabricare a berii în valoare de 156 de dolari de pe Amazon şi au experimentat timp de trei săptămâni înainte de a face bere din resturi de pâine.

„Toţi prietenii noştri consumau alcool. Aşa că am decis să producem alcool în locul lor şi să devenim copiii cool din cartier. Berea nu a fost bună când am încercat-o pentru prima dată, dar ne-a făcut să ne dăm seama că această idee poate funcţiona”, a spus tânăra, scrie businessmagazin.ro.

Înainte de a lansat Breer în 2020, tinerii au avut nevoie de aproximativ şase luni pentru a perfecţiona reţeta.

Pe lângă bere pale ale şi o bere acră cu hibiscus, compania vinde beri care prezintă arome precum tartă cu ouă şi bolo bao, sau chiflă cu ananas – un omagiu adus scenei alimentare vibrante din Hong Kong.

În ultimii doi ani, compania a declarat că a obţinut venituri de 2,5 milioane de dolari HK. Mai mult, în primele nouă luni ale anului, Breer a atins deja vânzări de 1,8 milioane de dolari HK şi se aşteaptă la profituri de 1,2 milioane de dolari HK până la finalul anului.

Încă de la înființare, start-up-ul nu a obţinut nicio finanţare, dar a câştigat aproximativ 6 milioane de dolari HK prin intermediul unor competiţii pentru startup-uri şi antreprenori, fără a oferi capital propriu.

„Nu vom lucra în afara Hong Kong-ului, ci am prefera să lucrăm cu brutării şi fabrici de bere locale”, a spus Purohit. Sustenabilitatea nu înseamnă un sacrificiu. Nu trebuie să încetezi să mai mănânci carne sau să nu mai conduci maşina, poţi doar să bei în timp ce bei, dar să alegi opţiunea mai sustenabilă” a mai spus tânăra femeie de afaceri.

Citește și Cum a reuşit un inginer să transforme un singur produs într-un imperiu cu peste 15.000 de angajaţi şi afaceri de miliarde de dolari

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult