- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Lidl le oferă clienților câte 300 de lei sub formă de vouchere. Produsele care pot fi achiziționate cu acești bani

20 Mar, 14:59 • Amarie Giorgiana
Clienții Lidl pot beneficia de un voucher în valoare de 300 de lei. Mai mult, retailerul a pus la dispoziție și alte premii tentante pentru români în această perioadă.
Lidl le oferă clienților câte 300 de lei sub formă de vouchere. Produsele care pot fi achiziționate cu acești bani

Lidl poate fi considerat liderul pieței de supermarketuri din România, iar recent a lansat campania intitulată „Trăiește la vida loca în săptămâna în stil iberic”. Aceasta are scopul de a aduce spiritul vibrant al culturii spaniole și portugeze în casele românilor. Mai mult, inițiativa are rolul de a transforma cumpărăturile zilnice într-o expriență de neuitat, notează News18.

Potrivit reprezentanților Lidl, toți clienții sunt invitați să descopere gama de produse Sol&Mar și să participe la această campanie într-un mod simplu și accesibil. Pentru a avea ocazia de a câștiga premii, este suficient ca aceștia să cumpere orice produs din linia menționată anterior și să se asigure că valoarea bonuui de cumpărături este de cel puțin 80 de lei.

Citește și: Amendă de 2.000 de lei și ridicarea mașinii pentru românii care merg la magazin cu automobilul. Măsuri drastice intră în vigoare!

Cum pot primi clienții Lidl un voucher în valoare de 300 de lei

Lidl se numără printre retailerii de top din România, iar zi de zi, milioane de oameni calcă pragul magazinelor din țară. În fiecare săptămână, retailerul pregătește oferte și promoții pentru clienți, iar recent, reprezentanții au venit cu o nouă campanie, menită să-i facă pe oameni să se bucure de experiența cumpărăturilor.

După ce fac cumpărăturile, clienții trebuie să se înregistreze pe site-ul oficial Lidl. Acolo, bonul va fi introdus într-o tragere la storți ce poate aduce premii interesante. Lista premiilor este diversă, de la vouchere de cumpărături în valoare de 300 de lei, mixere Cuisinart, până la o vacanță de vis în Spania.

Campania a atras atenția românilor, mai ales având în vedere dorința lor tot mai mare de a transforma activitățile zilnice în momente speciale. Așadar, retailerul a creat această campanie nu doar pentru a aduce produse de calitate, ci și pentru a îmbogăți experiența de cumpărare, făcând-o mai plăcută.

Participarea este simplă și rapidă, iar premiile disponibile adaugă un plus de entuziasm. Oferta este valabilă pe parcursul întregii săptămâni, ceea ce înseamnă că fiecare achiziție făcută deschide ușa  către o surpriză plăcută. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru clienți, ei având ocazia de a se bucura de produse de calitate, trăind o experiență autentică și plină de viață.

Citește și: Cum stau prețurile la produsele alimentare direct de la producători comparativ cu Lidl, Kaufland, Carrefour, Mega Image și Penny!

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags: