- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Napolact sprijină fermierii locali. Zilnic producătorul colectează peste 300.000 de litri de lapte de la peste 1.000 de ferme

14 Jun, 13:42 • Cornel Ghimeșan
Reprezentanții FrieslandCampina România, compania care produce brandul Napolact, au anunțat că în aceste momente lucrează cu mai multe tipuri de producători locali pentru a colecta laptele necesar pentru a realiza brânzeturi, lapte, iaurt sau alte tipuri de produse lactate.
Napolact sprijină fermierii locali. Zilnic producătorul colectează peste 300.000 de litri de lapte de la peste 1.000 de ferme

Napolact sprijină fermierii locali. Zilnic, producătorul Napolact colectează peste 300.000 de litri de lapte de la peste 1.000 de fermieri.

Citește și Importul de lapte crud din România a luat avans. Valoarea volumului de lapte importat se ridică la suma uriașă de 160 milioane de euro în 2022

Napolact sprijină fermierii locali

„În primul rând colaborăm cu fermele, acestea de regulă fiind de dimensiuni medii, de familie, cu 50-80 de vaci, urmate de ferme mai mari care deţin între 100 şi peste 800 de capete. În ultimii ani, cu sprijinul nostru, atât în zonele de munte, cât şi în cele de câmpie, au luat naştere mai multe cooperative sau asociaţii/grupuri de producători care s-au organizat pentru a colecta laptele în centre autorizate”, au transmis reprezentanții companiei, potrivit ZF.

Secretul din spatele produselor lactate de la Napolact

Napolact face parte dintre cei mai importanți jucători de pe piața lactatelor din România. Produsele companiei pot fi găsite pe rafturile tuturor magazinelor din țara noastră și sunt printre cele mai cumpărate de clienți. Cu toate acestea, nu mulți cunosc faptul că Napolact e deținută de o companie din afara țării.

Napolact e deținută de FrieslandCampina, o companie olandeză care e al treilea cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, spune cancan.ro. A fost fondată în 2008 prin funziunea companiilor olandeze producătoare de lactate, Friesland Foods și Campina. FrieslandCampina a pătruns în România cu brandurile Napolact, Campina și Dots.

„Se observă un trend în ceea ce priveşte un downtrading în această perioadă, dar noi rămânem concentraţi pe brandul nostru. Când vine vorba de participare şi colaborare pentru o marcă privată, aceasta va rămâne o colaborare tactică. Strategia noastră este una construită în jurul unui brand. Strategia unor parteneri de-ai noştri este concentrată pe private label. Procentul nu reprezintă o parte majoră din business“, a explicat Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România.

Citește și Modificare uriașă la LIDL! Ce se va întâmpla de astazi cu toate etichetele produselor Pilos. Marcile proprii ale retailerului suferă modificări importante!

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult