Constructorul român care a fost desemnat inițial prin licitație pentru ultimele două loturi ale autostrăzii Buzău-Focșani a fost menținut în urma reevaluarii. Lucrările vor costa aproape 3 milioane de lei și vor fi realizate prin PNRR.
Reevaluarea ofertelor pentru ultimele două loturi ale Autostrăzii Buzău-Focşani (A7) a fost finalizată, iar constructorul român, desemnat iniţial de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a fost menţinut, a anunţat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
„Reevaluarea ofertelor pentru ultimele două loturi ale Autostrăzii Buzău-Focşani (A7) a fost finalizată! Constructorul român, desemnat iniţial de CNAIR, a fost menţinut! Cele două loturi înseamnă, cumulat, 67 de km: Lotul 2 între Vadu Paşii – Râmnicu Sărat şi Lotul 3 între Râmnicu Sărat – Mândreşti Munteni. Dacă nu vor fi depuse noi contestaţii este posibil ca anul acesta să semnăm şi aceste două contracte din Autostrada Moldovei”, a scris ministrul, luni, pe pagina sa de Facebook.
Ofertele pentru ultimele două loturi ale Autostrăzii Buzău-Focșani au fost reevaluate
Cât vor costa ultimele 2 loturi ale autostrazii Buzău-Focșani
Lucrările pentru ambele tronsoane au o valoare totală de 2,78 miliarde de lei (fără TVA) şi sunt finanţate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Termenul de finalizare este de 26 de luni de la semnarea contractelor.
Românii pot găsi obiecte cu adevărat valoroase pe site-urile specializate. Pe lângă bancnote vechi, bijuterii, mobilier și telefoane mobile, monedele sunt la mare căutare, mai…
Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Marcel Boloș, a anunțat că Guvernul ia în calcul varianta majorării sprijinului pentru mame de la 2.000 de lei cât…
În septembrie, CNAIR a anunţat că ofertantul câştigător pentru cele două loturi este Asocierea SC SA & PE Construct SRL – SC Spedition UMB SR. – SC Tehnostrade SRL – SC Intertranscom Impex S.L, pentru Tronsonul 2 cu preţul de 1,317 miliarde lei fără TVA şi pentru Tronsonul 3 cu preţul de 1,469 miliarde lei fără TVA.
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult