- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Platforma eJobs România ajunge la rezultate record. Cifra de afaceri a crescut cu 50% anul trecut. „S-a angajat masiv anul trecut în România”

10 May, 13:50 • Lupu Alexandra
Record la eJobs România! Anul 2022 a fost cel mai bun din istorie pentru platforma de locuri de muncă.
Platforma eJobs România ajunge la rezultate record. Cifra de afaceri a crescut cu 50% anul trecut. „S-a angajat masiv anul trecut în România”

eJobs România atinge rezultate record! Cifra de afaceri a crescut cu 50% față de 2021, respectiv, a ajuns la suma record de 15 milioane de euro. Anul trecut a fost cel mai bun din istorie pentru platforma de locuri de muncă, atunci când piața muncii și-a revenit considerabil la nivelul job-urilor noi și aplicări, arată economedia.ro.

eJobs, rezultate record

eJobs are o cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro și un număr de 420.000 de job-uri postate în platformă în 2022. Rezultatele marchează o creștere de 50% în comparație cu cele obținute în 2021. Din acest punct de vedere, Bogdan Badea afirmă că s-a angajat masiv anul trecut în România.

CEO-ul platformei relatează că s-au postat 35.000 de locuri de muncă noi în fiecare lună, dar mai mult decât atât, au existat în jur de un milion de aplicări lunare. Badea punctează că piața muncii a fost extrem de activă, dar mai ales, 2022 a fost anul în care și salariile au crescut. Angajații s-au bucurat de multe oportunități.

Citește și despre următorul subiect: Mai mult de 50% dintre candidaţii din Generaţia Z vor salarii mai mari. 2 din 5 nu se angajează în domeniul studiat

„S-a angajat masiv anul trecut în România, cu o medie de 35.000 de joburi noi în fiecare lună, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat în jur de un milion de aplicări lunare. Piața a fost, deci, extrem de activă, cu multe oportunități și cu planuri foarte îndrăznețe din partea angajatorilor.

Să nu uităm că a fost un an în care și salariile au crescut, pe de o parte, pentru că rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorări, pe de altă parte, pentru că inflația a impus ajustări salariale”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

eJobs
eJobs

Principalele motoare care au crescut în 2022 se referă la anunțurile tradiționale de job-uri și campanii de recrutare digitalizată. Ele au generat 5% din cifra de afaceri anuală, iar planul pentru 2023 este ca procentul să se dubleze. Badea punctează că, deși recrutorii au rămas fideli companiilor de recrutare tradiționale, deficitul pronunțat de candidați i-a determinat să găsească soluții alternative pentru a ajunge mai repede și direct la acei candidați de care au nevoie pentru a-și completa echipa.

„Sigur că recrutorii rămâni fideli campaniilor de recrutare tradiționale, care presupun postarea de anunțuri pe platforme dedicate, însă, în contextul în care se lovesc de un deficit din ce în ce mai pronunțat de candidați, dar și în care este nevoie să ajungă cât mai țintit către tinerii din Generația Z, mai digitalizați decât oricare dintre generațiile anterioare, au început să se uite către soluții alternative pentru a ajunge mai repede și mai direct exact către acei candidați de care au nevoie.

Pe acest fond, am văzut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizată în 2022, iar tendința se menține și pentru acest an”, subliniază Badea.

eJobs și-a propus să depășească pragul de 15 milioane de euro în cifra de afaceri în acest an. Platforma vrea să atingă aceste rezultate atât prin activitatea de core business, cât și prin liniile adiacente, precum campaniile de recrutare digitalizate, content marketing, employer branding și nu numai.

Te-ar putea interesa și următorul subiect: STUDIU Ce așteptări are Generația Z a României de la viitor. 50% dintre tineri își doresc să părăsească Europa