Brandurile Reserved, Mohito, Cropp, House şi Sinsay, foarte populare și în România, aparțin grupului de fashion polonez LPP. Acesta a ajuns deja la circa 300 de magazine în țara noastră, iar grupul, după cum reiese dn planurile sale, vrea să-și continue expansiunea.
Dintre magazinele LPP, majoritatea, mai exact 200, sunt Sinsay – brand de tip discount tot mai căutat de către români, mai ales de când mulți dintre aceștia fac cumpărături uitându-se cu atenție la prețuri. Oar ”pariul” grupului polonez ar urma să fie, și în continuare, Sinsay, notează zf.
Grupul investeşte şi în logistică, urmând să deschidă un centru nou de distribuţie în România, în apropiere de Capitală, de unde va deservi iniţial magazinele din România, Bulgaria şi Grecia, pentru ca ulterior să fie adăugate pe listă şi alte ţări. Inaugurarea vine după ce un alt depozit deja existent a ars în vara lui 2025, iar din acest motiv polonezii au fost obligaţi să restabilească fluxurile de distribuţie.
”Investiţiile noastre în depozite sunt strâns corelate cu planurile de dezvoltare ale Grupului LPP. După dezafectarea primei noastre unităţi externe de acest tip, asigurarea continuităţii operaţionale în Europa de Sud-Est a devenit o prioritate. Datorită agilităţii operaţionale şi capacităţii de a transfera temporar procesele către alte depozite din Europa, am putut menţine aprovizionarea constantă a sute de magazine din regiune şi a depozitelor de e-commerce. Totuşi, având în vedere stabilitatea şi eficienţa pe termen lung a reţelei noastre de distribuţie, redeschiderea facilităţii din România a devenit o necesitate. Noul centru nu doar va îmbunătăţi serviciile pentru pieţele locale, ci va fi şi un element-cheie al planului ambiţios de expansiune al Sinsay în regiune”, spune Sebastian Sołtys, preşedintele LPP Logistics.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/11/LPP-1.jpg)
Tot LPP a deschis, lângă Bucureşti, un depozit e-commerce automatizat, cu suprafaţa de 65.000 de metri pătrați. Suprafaţa depozitului şi flota de aproape 1.100 de roboţi permite procesarea zilnică a peste 80.000 de comenzi online din România, Bulgaria, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Grecia, Ungaria.
De altfel, noul depozit ce se află în CTPark Bucharest West şi măsoară 60.000 mp se află în imediata proximitate a celuilalt centru logistic. Contractul de închiriere e semnat pe 11 ani.
Prima parte a centrului va fi pusă în funcţiune la finalul primului trimestru din 2026, iar livrările către magazinele fizice vor începe în luna iunie. Noul centru de distribuţie din CTPark Bucharest West va fi a zecea unitate din întregul portofoliu LPP Logistics.
Grupul polonez LPP este prezent din 2007 pe piața de la noi , unde și-a adus, treptat, toate brandurile. În 2019 ajunsese la 50 de magazine, iar acum a ajuns la aproape 300.
Expansiunea rapidă a făcut ca LPP să devină unul dintre cele mai mari grupuri de modă din România, cu afaceri de două miliarde de lei anul trecut, cu 27 la sută peste 2023.