- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Primăria Craiova va organiza IntenCity şi în 2023. Cât este contractul pentru servicii de marketing și promovare al festivalului

01 Mar, 18:19 • Cornel Ghimeșan
Opera din Craiova, aflată în subordinea Primăriei Craiova, a scos la licitație în SICAP servicii de marketing și promovare a festivalului IntenCity, care va avea loc în perioada 29 iunie - 2 iulie pe Stadionul "Ion Oblemenco". Contractul are o valoare de 2,31 milioane lei și presupune crearea strategiei de promovare și a identității de brand.
Primăria Craiova va organiza IntenCity şi în 2023. Cât este contractul pentru servicii de marketing și promovare al festivalului

Primăria Craiova va organiza IntenCity şi în 2023. Strategia de promovare și a identității de brand vor implica inclusiv colectarea de „big data” privind publicul-țintă și preferințele acestuia, care să fie interpretate de inteligența artificială (AI), pentru maximizarea rezultatelor pozitive, transpuse în încasări cât mai mari și creșterea notorietății evenimentului. În promovarea IntenCity se vor folosi toate canalele media, de la presă scrisă și online, la TV, social media și outdoor.

Citește și: Un permis fals de conducere costă 1.400 de euro în România. Cine este românul care a plătit această sumă

Primăria Craiova va organiza IntenCity şi în 2023

Potrivit caietului de sarcini al licitației, serviciile căutate dunt următoarele:

1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity. Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele: – identificarea audienței, public țintă targetat din România și din țări învecinate (Bulgaria, Serbia); – organizarea și gestionarea campaniei de Marketing și Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting și remarketing, inclusiv „big data” cu ajutorul AI, pentru depistarea celor mai eficiente canale și metode de promovare pentru atragerea audienței țintă; – calendar de activități de marketing; – calendar comunicare.

2. Identitate generală de brand pentru festival Autoritatea contractantă va pune la dispoziția prestatorului logo-ul Festivalului ce va fi declinat de către prestator pe toate materialele personalizate (flyere, afișe, materiale promoționale, comunicate, mape, etc.) ce vor fi utilizate pentru eveniment.Realizarea identității generale pentru Festival va trebui să includă adaptarea unei imagini unitare (de la creație până la implementare) și declinarea acesteia. Toate aceste materiale trebuie aprobate, în prealabil, de către Autoritatea Contractantă.

3. Campanie de promovare în publicații online ce va cuprinde publicarea de advertoriale și/sau materiale jurnalistice în presa online.

4. Campanii de comunicare la RADIO. Campania de comunicare la radio presupune creația, producția și difuzarea a 3 spoturi radio (3 producții diferite). Durata aproximativă a fiecărui spot va fi de 20-30 de secunde.

5. Campanie de promovare TV 5.1. Spot TV Crearea, producția și difuzarea unui spot TV, cu o durată de aproximativ 30 de secunde, format full HD/4K. 5.2. Publireportaje TV: Crearea, producția și difuzarea a minim 4 publireportaje TV diferite pentru România care vor fi difuzate înainte de eveniment (nu mai târziu de 29 iunie 2023), format full HD/4K, cu o durată între 40 și 60 de secunde care vor fi difuzate la posturile TV menționate anterior, în prime-time, în intervalul orar 18.00 –23.00. 6. Campanie social media Campania social media se va desfășura pe următoarele platforme: Facebook; Instagram; Tik – Tok; Youtube, fiind deja create pagini dedicate Festivalului, pagini care vor fi puse la dispoziția prestatorului, în vederea administrării pe durata derulării contractului, împreună cu Autoritatea Contractantă. 7. Campanie de publicitate outdoor. Realizare campanie publicitară outdoor pentru eveniment (cu toate serviciile incluse de concepție, machetare, producție, chirie panouri, montaj) 8. Materiale promoționale 9. Servicii conexe.

Citește și: Ligia Deca anunță o nouă schimbare majoră în sistemul de învățământ! „După adoptarea legilor educației, vom reface programele”

Primăria Craiova anunţă că firmele interesate să ia contractual de promovare a IntenCity au puțin timp să se pregătească, deoarece pe 14 martie se citesc ofertele, iar departajarea lor se face după criteriul prețului cel mai scăzut. Finanțarea este de la bugetul municipal al Craiovei.

Anul trecut, IntenCity s-a desfășurat la sfârșitul lunii august și a beneficiat de un buget total de 22 milioane lei, alocare de la bugetul municipal, din care contractul de promovare a fost atribuit pentru 2,16 milioane lei. Aproape 55.000 de spectatori au plătit 2,4 milioane lei pentru bilete, iar la această sumă, s-au adăugat banii din sponsorizări, fără a se preciza suma exactă. Pentru onorariile artiștilor prezenți, au fost cheltuiți 17,5 milioane lei.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult
Alte articole
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre averea familiei mele”
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre ...
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive pentru presă
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive ...
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO pentru fraudă
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO ...
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile și amante”
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile ...
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului din Ucraina sunt inacceptabile pentru Kremlin
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului ...
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul Energiei să devină coordonator principal al proiectului de 5 miliarde de euro
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul ...
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba