- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Raiul copiilor, Jumbo, a vândut mai mult în 2022! Cifrele au explodat

20 Jan, 09:56 • Cornel Ghimeșan
Jumbo este magazinul preferat al copiilor, care pot găsi acolo raiul jucăriilor, dar și ăla adulților care se bucură de gama variată de decorațiuni. Ultimul trimestru al anului 2022 a însemnat pentru retailer-ul grec o explozie a vânzărilor.
Raiul copiilor, Jumbo, a vândut mai mult în 2022! Cifrele au explodat

Gigantul grecesc, Jumbo, a înregistrat o creștere masivă a vânzărilor în ultimul trimestru din 2022. Aceasta se datorează revenirii puternice a cererii, dar și deschiderii magazinului cu numărul 16 în Sibiu. În primele nouă luni ale anului anterior, compania înregistrase un declic de 1,5%.S ubsidiara locală a raportat creșteri de două cifre în fiecare lună începând cu octombrie, conform Profit.ro.

Citește și: eMAG amendat pentru un SMS. Greșeala companiei care i-a adus sancțiuni de la ANSPDCP

Vânzările Jumbo au crescut, în ritm anual, cu 21% în octombrie și cu 43% în noiembrie, după deschiderea magazinului din Sibiu. În decembrie, vânzările au crescut cu 29% față de aceeași lună din 2021, ducând la 10% avansul la nivelul întregului an.

Vânzările Jumbo au crescut
Vânzările Jumbo au crescut

În 2021, vânzările în România s-au majorat cu 7%, față de o creștere de 13% în 2020. Rezultatele din 2021 au fost afectate de blocajele din lanțurile de aprovizionare și de introducerea obligativității prezentării certificatului verde la intrarea în magazine. La nivelul grupului, vânzările Jumbo au crescut cu aproximativ 14% față de 2021 și cu 12% față de 2020, depășind estimările inițiale.

Jumbo are planuri în România

Jumbo deține 83 de magazine fizice, în Grecia (53), România (16), Bulgaria (9) și Cipru (5), în timp ce magazinul online este operațional în Grecia și Cipru. Retailerul de jucării este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.

Compania vrea să deschidă două noi hipermarketuri în România în 2023. Tot în acest an ar urma să fie lansat și magazinul online optimizat pentru piața locală, anunțat ca fiind pregătit încă dinaintea pandemiei. Retailerul grec a decis, recent, să amâne deciziile privind investițiile ulterioare, citând “creșterea necontrolată” a costurilor.

Alte articole: Românii încep să conștientizeze importanța asigurărilor pentru locuință. Portofoliul Allianz-Țiriac a crescut cu 35%

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult