- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Rizzani a cerut o nouă prelungire a termenului de finalizare pentru Centura Craiova Sud. Ce se întâmplă cu modernizarea Centurii Bucureşti Sud

05 Mar, 11:46 • Cornel Ghimeșan
Constructorul Rizzani din Italia a cerut o nouă extensie de timp pentru finalizarea lucrărilor la Centura Craiova Sud, care are o lungime de 10 kilometri și se află la un stadiu de execuție de doar 58%, la aproape 2 ani de la începerea lucrărilor. Termenul actual din contract este aprilie 2024, dar mobilizarea insuficientă a constructorului face ca inaugurarea să nu fie garantată nici la sfârșitul acestui an.
Rizzani a cerut o nouă prelungire a termenului de finalizare pentru Centura Craiova Sud. Ce se întâmplă cu modernizarea Centurii Bucureşti Sud

De asemenea, constructorul Rizzani trebuie să înceapă în această lună modernizarea Centurii București Sud, un tronson cu o lungime de 15 kilometri între Domnești și Jilava, care va include construirea de pasaje noi la intersecțiile Bragadiru, Măgurele și Jilava. Centura Craiova Sud include și o subtraversare a liniei de tren M 100 București-Craiova-Timișoara, scrie economedia.ro.

Rizzani a cerut o nouă prelungire a termenului de finalizare pentru Centura Craiova Sud

Stadiul lucrărilor pe Centura Craiova Sud a fost prezentat de către CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova. Potrivit informațiilor furnizate, stadiul fizic al lucrărilor este de 58%, iar termenul contractual este aprilie 2024. Lucrările în desfășurare includ umpluturi cu pământ stabilizat mecanic, execuția de ziduri de sprijin, săpături în zona sensului giratoriu cu DN 55, armare, cofrare și betonare la poduri și podețe, precum și așternerea stratului de balast. Pe șantier sunt prezente 54 de utilaje/autocamioane și 135 de persoane.

Citeşte şi: Taxa pe lux 2024. Cine trebuie să plătească şi care este procedura anunţată de ANAF

Contractul pentru construirea Centurii Craiova Sud a fost semnat în ianuarie 2022, iar termenul de realizare este de 15 luni. Această șosea, care face legătura între DN 6 București – Craiova – Timişoara, DN 55 Craiova – Bechet și DN 56 Craiova – Calafat, acoperă tranzitul prin sudul municipiului Craiova, aproape de Uzina de Automobile Ford, și asigură legătura cu DN 65 Craiova – Piteşti și viitorul Drum Expres DEx 12 Craiova – Piteşti.

Citeşte şi: Locul de muncă plătit cu 4.000 de euro pe lună! Se oferă cazare gratuită, pe lângă salariul colosal

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult