Românii pot face buletine și în acest weekend. Direcţia Generală de Evidenţa Persoanelor a Municipiului Bucureşti anunţă programul de lucru cu publicul pentru eliberarea documentelor de identitate necesare votului, activitatea urmând a se desfăşura şi în zilele de sâmbătă şi duminică, prin prisma alegerilor parlamentare.
Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti, a anunțat că organizează „activitatea serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale sectoarelor 1 – 6 şi asigură condiţiile optime necesare desfăşurării procesului electoral, venind în sprijinul cetăţenilor municipiului Bucureşti de a-şi exercita dreptul la vot, prin eliberarea unor acte de identitate ca urmare a expirării, pierderii, furtului sau deteriorării celor deţinute anterior, conform următorului program de lucru cu publicul”:
Cartea de identitate este eliberată persoanei pe baza cererii scrise a acestuia şi a documentelor cu care, conform legislației din România, se face dovada numelui de familie şi a prenumelui, datei de naştere, statutului civil, cetăţeniei române şi a adresei de domiciliu sau adresei de reşedinţă, după caz, se arată într-un comunicat.
– Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 1 (Piaţa Amzei nr. 13, Sector 1, Bucureşti);
– Centre Impozite şi Taxe Locale Sector 1;
– Primăria Sectorului 1 Bucureşti (Bd. Banu Manta nr. 9, Sector 1, Bucureşti).
Dacă apare cazul în care solicitantul nu poate prezenta toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate, se va elibera carte de identitate provizorie (CIP). În această situație se vor depune şi 2 fotografii şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate.