- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Trei noi poduri rutiere vor fi construite peste Prut. Aglomerațiile din vămi vor deveni istorie. Iată care sunt zonele unde vor fi amplasate

21 Feb, 19:42 • Polojan Tudor
România planifică construcția a trei noi poduri care să lege țara noastră de Republica Moldova. Acestea vor avea implementate indicatori tehnico-economici.
Trei noi poduri rutiere vor fi construite peste Prut. Aglomerațiile din vămi vor deveni istorie. Iată care sunt zonele unde vor fi amplasate

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a declarat în cursul zilei de marți că documentația de atribuire pentru elaborarea studiilor de fezabilitate necesare construirii celor trei noi poduri peste Prut a fost trimisă luni către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), spre validare, scrie economica.net.

Potrivit oficialului, procedurile necesare pentru construcția celor trei poduri peste Prut au fost demarate chiar de anul trecut. Acestea vor fi amplasate în punctele:

1. Bumbăta (Vetrișoaia), România – Leova, Republica Moldova
2. Fălciu, România – Leca, Republica Moldova
3. Stanca, România – Costești, Republica Moldova

Mai citește și: Vești bune pentru Pilonul II de pensii al BRD. Valoarea fondurilor a crescut. Cifrele tind să fie din ce în ce mai mari

Trei noi poduri rutiere vor fi construite peste Prut. Aglomerațiile din vămi vor deveni istorie. Iată care sunt zonele unde vor fi amplasate / sursa foto: economica.net
Trei noi poduri rutiere vor fi construite peste Prut. Aglomerațiile din vămi vor deveni istorie. Iată care sunt zonele unde vor fi amplasate / sursa foto: economica.net

Podurile vor avea indicatori tehnico-economici

Se vor implementa, în cadrul acestor obiective de investiții, cel puțin 3 indicatori tehnico-economici, după cum urmează:

– Pod rutier noi
– Drum de legătură la infrastructura deja existentă
– Punct de control al frontierei

Conexiunea dintre infrastructura rutieră existentă și noile poduri va fi asigurată de drumurile de legătură. Acestea vor face legătura și cu celelalte proiecte de infrastructură majoră din țara noastră, aflate în derulare sau în diferite stadii de implementare, cum ar fi: Autostrada Unirii A8 Târgu Neamț – Iași – Ungheni, parte a Coridorului TEN-T Core (Central) și drumurile de mare viteză Tișița – Albița, Buzău – Brăila, Brăila – Focșani, Suceava – Botoșani, dar și DX Brăila – Galați, a explicat Scrioșteanu.

Fiecare proiect are o durată contractuală de șase luni. Oficialul de la București a mai adăugat că se vor continua procedurile, în așa fel încât podurile de flori să se transforme în poduri de piatră peste Prut.

Te-ar mai putea interesa și: Firma românească de mobilă care a cerut intrarea în insolvență. Care este motivul pentru care nu și-a plătit datoriile

Pasionat de tot ce înseamnă viață, de la scris până la bucătăria internațională, de la fotografie la istorie, de la muzică la abstract. Cu o dorință arzătoare de a spune lucrurilor pe nume, ... citește mai mult