- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Vânzări record în România la Nestlé! Care este produsul de la raft care a cucerit consumatorii

01 Mar, 10:58 • Lupu Alexandra
Numărul vânzărilor la Nestlé a crescut considerabil în 2022! Iată care este produsul care a făcut ravagii printre consumatori.
Vânzări record în România la Nestlé! Care este produsul de la raft care a cucerit consumatorii

Nestlé este prezent în România încă din 1995. Grupul are în portofoliu o serie de branduri, precum Nesquik, KitKat, Lion, Joe și nu numai. Primele informații arată că vânzările înregistrate în 2022 sunt unele record pentru un anumit produs pus la dispoziție de compania menționată, susține forbes.ro.

Nestlé, vânzări record în 2022

Reprezentanții Nestlé au făcut publice date de interes, care atestă vânzările record din cadrul batoanelor de ciocolată. Se pare că, odată cu ridicarea tuturor restricțiilor, românii și-au reluat obiceiurile alimentare.

Aceștia s-au întors la „gustările rapide”, aspect care este confirmat prin cifrele obținute de compania menționată anterior. Revenirea la birouri a dus la creșterea numărului de vânzări a batoanelor de ciocolată.

Restricțiile impuse în 2020 și 2021 au influențat considerabil obiceiurile de consum ale românilor, din toate categoriile de produse. În 2022, batoanele de ciocolată oferite de Nestlé au înregistrat cifre record, având în vedere că a fost identificată o mărire de 8%.

Citește și: Produsele care apar pe 1 martie în magazinele Lidl. Românii se vor bate pe oferte

Alina Barbu, Senior Brand Manager Nestlé Confectionery, susține că scăderea sesizată în rândul tranzacțiilor este explicată prin faptul că românii erau practic obligați să stea în propriile locuințe. Cu toate acestea, rezultatele obținute s-au modificat încă din momentul în care restricțiile au fost ridicate. Tabletele și ciocolata de gătit, dar și batoanele sunt cele care au înregistrat creșteri semnificative în gama produselor oferite la raft.

Nestlé
Nestlé

„Faptul că românii au fost obligați să stea în locuințe a condus aproape imediat la scăderea vânzărilor de batoane de ciocolată, dar au crescut instant, în compensație, vânzările de tablete și ciocolată de gătit, precum Nestlé Dessert, pe fondul consumului casnic. Până la finalul anului 2022,  situația s-a reechilibrat, am înregistrat o creștere puternică mai ales pe brandul KitKat, dar și pe Lion. Iar 2023 poate fi considerat un an normal, după fluctuațiile din ultimii trei ani”, explică Barbu.

Te-ar putea interesa și: Unul dintre cele mai cunoscute și consumate produse la nivel mondial se scumpește. Inflația face ravagii, clienții sunt din ce în ce mai nemulțumiți