- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Parteneriatul de publicitate Google-Yahoo ar putea sa nu mai aiba loc

31 Oct, 10:24 • Redactia DailyBusiness
Google si Yahoo ar putea anunta la mijlocul saptamanii viitoare decizia de a renunta la parteneriatul de a vinde reclama in comun in SUA si Canada, a scris joi Wall Street Journal, citand surse familiare cu situatia.
Parteneriatul de publicitate Google-Yahoo ar putea sa nu mai aiba loc

Cele doua companii gigant nu au reusit pana in prezent, la cinci luni dupa anuntarea parteneriatului, sa ajunga la o intelegere cu autoritatile judecatoresti si de reglementare a concurentei din SUA.

La inceputul lunii octombrie, cele doua companii anuntau ca vor amana demararea parteneriatului tocmai din aceste motive.

Afacerea, prin care Google va putea folosi o parte a spatiului publicitar Yahoo pentru a vinde reclama, a atras numeroase critici din partea concurentilor companiei dar si a advertiserilor care se tem ca, in cazul aprobarii parteneriatului, preturile ar putea creste.

Google si Yahoo detineau impreuna 80% din piata cautarilor online din SUA in luna august, conform comScore Inc.

Dupa intalnirea de joi dintre reprezentanti ai Google si Yahoo cu Departamentul de Justitie al SUA, cele doua companii ar putea renunta la acord pana la finele saptamanii viitoare, a scris Wall Street Journal.

Yahoo a fost de acord sa incheie parteneriatul cu Google pentru a evita preluarea companiei de catre Microsoft.

In Romania, Google cauta in prezent country business development manager, in timp ce Yahoo l-a angajat pe bloggerul Bobby Voicu in functia de community manager Romania principala lui responsabilitate fiind sa „culeaga” informatii din online si sa fie o interfata intre utilizatorii Yahoo din Romania si dezvoltatorii de servicii ai corporatiei americane.