Turism

Blue Air semnează primul parteneriat cu Amadeus pentru sistemul global de rezervări

24 Sep, 10:30 • Redactia DailyBusiness
Parteneriatul dintre Blue Air și Amadeus integrează o gama largă de zboruri  pe rutele europene pentru utilizatorii Amadeus online și offline.
Blue Air semnează primul parteneriat cu Amadeus pentru sistemul global de rezervări

Acordul este parte a strategiei Blue Air de a crește
numărul de pasageri, de la 1,5 milioane în 2014, la  2,5 milioane în 2017.

Potrivit acordului, tuturor partenerilor
Amadeus  le este oferit acces complet la
conținutul ofertelor Blue Air, până la ultimul loc disponibil în cursele
aeriene ale companiei. Acest lucru garantează accesul egal la resurse pentru
toate canalele de vânzări, inclusiv pe site-ul transportatorului, precum și transparența
și veridicitatea  informațiilor afișate
de către sistem, atât la nivelul agenției de turism, cât și al călătorului.

Sistemul
de e-ticketing este disponibil prin intermediul BSP, în România, Germania,
Italia, Spania, Marea Britanie, Franța, Cipru, Grecia, Israel și Belgia.
 

Tudor Constantinescu, Director Comercial
Blue Air, a declarat: „Amadeus a devenit primul
nostru partener global de distribuție. Datorită acestui parteneriat,
suntem în măsură să avem toate ofertele noastre disponibile pentru agențiile partenere
care utilizează e-ticketing. Acest lucru înseamnă că utilizatorii Amadeus pot
vinde toate cele 42 destinații regulate Blue Air care operează în Belgia,
Cipru, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, România, Spania, și Regatul
Unit. Parteneriatul cu Amadeus este unul dintre pașii cheie pentru Blue Air în
procesul de extindere a operațiunilor.”
 

Robert Komartin, Director General Amadeus
România a comentat: „Implementarea Blue Air, al doilea operator aerian din
România, este un alt exemplu al angajamentului nostru de a oferi cea mai largă
gamă de conținut partenerilor Amadeus. Agențiile de turism sunt acum în măsură
să ofere o gamă vastă de bilete de avion pentru clienții lor, punându-le astfel
la dispoziție un serviciu mai bun și contribuind la creșterea veniturilor agențiilor.
Pe de altă parte, Blue Air poate accesa o gama de pasageri cu o profitabilitate
mai mare, cum ar fi călătorii în interes de afaceri”.   

Până în prezent, peste 70 de companii
aeriene low-cost și hibride, inclusiv Blue Air, au decis să distribuie ofertele
lor prin intermediul sistemului Amadeus și beneficiază de rețeaua sa globală de
agenții de turism  care lucrează cu acest
sistem și acoperă în prezent mai mult de 200 de piețe.