Turism

Ce servicii i-au nemulțumit cel mai mult pe turiștii români plecați în vacanțe în UE

04 Feb, 17:35 • Redactia DailyBusiness
Peste 200 de români aflați în vacanță în țări din Uniunea Europeană au depus, în 2015, reclamații vizând nemulțumiri legate de serviciile și produsele oferite, cele mai multe, 78%, fiind legate de domeniul transporturilor, a declarat, joi, Irina Chirițoiu, directorul Centrului European al Consumatorilor România (CECR), într-o conferință de specialitate.
Ce servicii i-au nemulțumit cel mai mult pe turiștii români plecați în vacanțe în UE

„Din cele 202 contestații primite în 2015, am rezolvat, pe cale amiabilă, peste 70%. 21% dintre reclamații au vizat serviciile hoteliere, în special pe cele cumpărate online. Am avut și două reclamații privind spectacolele la care românii au fost în UE, în vacanță. Avem, când vorbim de transporturi, multe reclamații și în sectorul închirierilor de mașini, nu numai pentru serviciile prestate de companiile aeriene”, a precizat Irina Chirițoiu.

Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net) a lansat aplicația mobilă ECC-Net Travel App care ajută consumatorii să își exprime drepturile de consumatori în limba țării de destinație.

ECC-Net Travel App oferă cunoștințe juridice și suport lingvistic în 23 de limbi ale UE, plus norvegiană și islandeză. Aplicația este gratuită și se poate accesa și offline astfel încât nu trebuie să intri în costurile serviciului de roaming.