- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Cum este promovata Romania la New York: \”O tara foarte rurala\”

04 Nov, 12:54 • Redactia DailyBusiness
Simion Alb, directorul Biroului National de Turism al Romaniei de la New York, a declarat la prezentarea brand-ului turistic al tarii in orasul american ca aceasta este inca foarte rurala, ceea ce poate fi un atu, scrie Mediafax.
Cum este promovata Romania la New York: \O tara foarte rurala\

Identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei a fost prezentata, miercuri, la New York, in cadrul unui eveneniment care a reunit profesionisti din industria turismului si jurnalisti americani.

Diversitatea geografica, relieful cu atractiile naturale, cultura si traditiile populare inca active, vinurile romanesti, originea latina si nu in ultimul rand mitul Dracula, au fost punctele mentionate in cadrul prezentarii facute de Simion Alb, directorul Biroului National de Turism al Romaniei de la New York.

„Suntem inca o tara foarte rurala, dar acesta poate fi un atu”, a subliniat el.

Reprezentantul roman a explicat cu aceasta ocazie si semnificatia noului logo touristic al Romaniei, care va fi o componenta importanta a campaniilor de promovare turistica in viitor:

„Scrisul de mana doreste sa exprime autenticitate, ospitalitate si veselie, forma literelor doreste sa simbolizeze relieful muntos-deluros, frunza verde semnifica rezervatiile naturale, iar linia albastra este pentru Dunare si raurile cu care Romania este binecuvantata. Iar accentul de pe litera ‘a’ vrea sa exprime unicitatea si sa faca trimitere la litoralul Marii Negre”, a spus Simion Alb.

„Prin lansarea acestui brand incepem campania de promovare a turismului romanesc, pe cele sase produse pricipale dintre care primul este turismul cultural, iar celelalte sunt legate de natura: turism de aventura, eco-turism, agro-turism, turism balnear si city break-urile”, a declarat Sorin Muntean, coordonatorul proiectului de brand turistic Romania, prezent la eveniment.

Seful biroului romanesc de turism s-a referit si la o campanie mai larga de promovare pe care Ministerul de resort din Romania intentioneaza sa o desfasoare anul viitor.

„Am dorit sa introducem publicului american prin intermediul mass-media si profesionistilor din turism noua identitate vizuala a Romaniei, in conditiile in care in 2011 vom pregati o campanie de publicitate in Statele Unite si Canada”, a declarat Simion Alb, la finalul prezentarii.

„Chiar daca numarul turistilor din aceste doua tari care vin in prezent in Romania este mai mic decat al celor din tari ca Germania si Italia, americanii si canadienii cheltuiesc mai mult, de aceea sunt importanti pentru Romanie si speram sa avem in continuare resurse pentru a putea derula campanii de reclama”, a adaugat el.

Si reprezentantul Comisiei Europene de Turism (European Travel Commission), Jan Rudomina, a apreciat importanta pietei americane.

„Statele Unite se intind pe un continent intreg si nu putem avea o singura reteta de promovare a turismului european, pentru ca nu este o singura piata, sunt diverse piete, de aceea am considerat ca cea mai buna abordare a acestor piete este sa avem relatii foarte bune cu presa, iar presa sa preia mesajul si sa-l transmita mai departe in primul rand industriei de turism, si apoi consumatorilor. Indiferent de criza economica, americanii sunt obisnuiti sa calatoreasca si vor continua sa calatoreasca, iar tarile est-europene precum Polonia sau Romania pot fi destinatii mai ieftine si deci pot chiar beneficia de pe urma acestor noi conditii economice”, a declarat reprezentantul european.

Participantii si-au exprimat opinia si despre logo-ul prin care Romania intentioneaza sa-si promoveze imaginea.

„Logo-ul de tara este foarte important in turism si cred ca modul in care Romania se exprima prin acest logo este foarte sugestiv, pentru ca o persoana avizata stie ca ceea ce vede reprezinta de fapt geografia Romaniei. Acum insa, urmeaza adevarata provocare pentru reprezentantii Romaniei, sa promoveze cu adevarat ceea ce se vede in logo”, a apreciat Jonathan Rekedal, din cadrul departamentului Technology Advertising al New York Times, prezent la intalnirea de miercuri.

Conceput sub forma unui forum de promovare a calatoriilor in tarile europene, Visit Europe Media Exchange este o initiativa a Comisiei Europene de Turism (European Travel Commission), prin care birourile nationale ale tarilor membre UE au ocazia sa se intalneasca intr-o singura zi cu reprezentanti ai presei de pe continentul nord-american.

„Este ca un fel de speed-dating, fiecare birou isi prezinta tara intr-o scurta introducere, iar reprezentantii media au ocazia sa stabileasca contacte si eventual sa urmareasca in continuare, in functie de interes, destinatia respectiva”, a spus Neil Martin, managerul evenimentului.

Anul acesta, orasele alese ca tinta de organizatori pentru desfasurarea forumului au fost Hollywood (Florida), New York si Toronto (Canada). La New York, peste 30 de agentii nationale, printre care si Biroul National de Turism al Romaniei si-au expus oferta pe parcursul zilei de miercuri, in fata a peste 100 de reprezentanti media, la Hotelul Waldorf Astoria.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și Dâmbovița
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și ...
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților convenționale de apărare ale NATO
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților ...
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea cu apă va începe să fie asigurată”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea ...
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și Austria
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și ...
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură și sesizarea ÎCCJ la CCR
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură ...
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru Grindeanu
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru ...
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare după explozia din Rahova
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare ...
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea zodiilor
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea ...
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul viitor
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul ...
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă de specialiști
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă ...