Turism

Fly Go anunta o investitie de 1,5 mil. euro in 2015 si noi servicii pentru 2016

27 Nov, 10:36 • Redactia DailyBusiness
Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori romani de servicii de turism din mediul on-line, dar si primul din Romania care a pus la dispozitia clientilor sai varianta de zboruri combinate si serviciul Ghiduri Turistice, adauga o noua componenta produsului City Break.
Fly Go anunta o investitie de 1,5 mil. euro in 2015 si noi servicii pentru 2016

Numai in 2015 compania a investit semnificativ in produse noi si in campanii de
comunicare. Valoarea investitiei se ridica la 1,5 milioane de Euro.
 

Activam
pe o piata puternic digitalizata si extrem de competitiva, in care utilizatorii
sunt foarte informati si aleg serviciile personalizate si flexibile. Este
evident ca o agentie de turism trebuie sa fie, in primul rand, acolo unde exista
consumatorul, in on-line. E mai simplu si mai comod pentru client. Este un fapt
care ne impune o investitie continua in zona digitala, in comunicare, in zona de
resurse umane, dar si in cea de tehnologie.”,
declara Stefano Iervolino
Director General Fly Go.
 

„Investitiile anului 2015 au fost directionate spre obtinerea unei
pozitionari avantajoase in on-line. Astfel ca efortul nostru a fost concentrat
spre a adauga un plus de valoare clientului prin produsele oferite. Si am
lansat produse noi, cum este City Break-ul cu o componenta dinamica. Am
investit in talent management
„, a adaugat Stefano Iervolino. 

Anul acesta, Fly Go a deschis o
agentie noua in Pipera si a lansat varianta imbunatatita a serviciului „City
Break”, cu o componenta dinamica.

Concret, clientul isi poate configura singur
structura de city-break dorita, pe site-ul fly-go.ro. Astfel ca isi poate alege
durata ideala, tipul hotelului din gama variata de unitati de cazare, zborul
dus-intors, dar si serviciile conexe.

Clientul isi poate personaliza city
break-ul in cel mai mic detaliu. Principalul avantaj al produsului nostru este
ca, in momentul in care clientul initiaza o cautare pe site-ul Fly Go,
rezultatul primit este unul optimizat: pretul returnat clientului este real si
intreaga oferta este validata din punct de vedere al disponibilitatii zborului,
cat si al hotelului. 
 

In 2016, Fly Go va investi in
imbunatatirea experientei clientului atat in on-line, cat si in off-line
printr-o intelegere cat mai fidela a turistului roman, a motivatiilor sale, a
procesului decizional si prin anticiparea comportamentului sau de consum.
Totodata, compania intentioneaza sa promoveze Romania in tarile in care
activeaza. Astfel ca, cele doua servicii pe care Fly Go le va lansa anul
viitor, destinate seniorilor si strainilor dornici sa viziteze Romania, vor
integra obiectivele stabilite.
 

In 2016, dorim sa crestem cota de piata,
prin marirea gradului de interactivitate si sa ne fidelizam clientii pe pietele
in care activam. Mai mult, ne vom extinde pe orizontala si vom patrunde pe noi
piete europene. In 2016, vom lansa o noua versiune a website-ului fly-go.ro,
vom diversifica oferta de city-break cu noi destinatii iubite de romani si vom
crea continut relevant si la indemana pentru turistii romani.”
, a declarat
Stefano Iervolino.
 

Turistii romani
sunt in cautare de experiente inedite in care aspecte precum relaxarea la malul
marii, vizitarea zonelor istorice, experientele culinare si peisajele de basm
cantaresc greu in balanta deciziei finale. In topul destinatiilor preferate de
romani, Italia ocupa prima pozitie si este urmata de tari precum Marea Britanie,
Spania si Franta.
 

Fly Go este prezenta in Italia si Spania,
exclusiv on-line. In Romania, compania are si o prezenta off-line, prin cele
doua agentii din zona Mosilor si Pipera.