Pentru primul lot au depus oferte sapte asocieri, respectiv Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting-Incitec, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, Doprastav-CCCF Timisoara, Romstrade-MonteAdriano-Donrep Construct, OHL-Labra-Copisa, Astaldi-Euroconstruct-AstalRom si Strabag Romania-Confort.
Primul tronson are o lungime de 22,2 kilometri, iar lucrarile sunt estimate la 486,94 milioane lei, fara TVA, potrivit Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Pentru al doilea lot au depus oferte sapte consortii (Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, UMB-Tehnostrade-Carena, Porr-Hidroconstructia, Vega-Selina-Consitrans, Aprivia-Soares da Costa, Delta ACM-Azvirt, si Viarom-Vectra-Betacops) si o companie – Alpine, informeaza Mediafax.
Constructia celui de-al doilea segment, in lungime de 16 kilometri, este estimata la 506,66 milioane lei, fara TVA.
In alegerea ofertei castigatoare se va tine cont de propunerea tehnica (70%) si de pret (30%).
Proiectul face parte din coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania la Nurenberg si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta.