- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Coca Cola, cel mai valoros brand in 2009, cu 68 mld. dolari

18 Sep, 11:43 • Redactia DailyBusiness
Primul loc in topul celor mai valoroase brand-uri din lume in 2009, "Best Global Brands", realizat de BusinessWeek si Interbrand, este detinut de Coca Cola, cu o valoarea a brand-ului de 68,7 mld. dolari in 2009, scrie Reuters.
Coca Cola, cel mai valoros brand in 2009, cu 68 mld. dolari

Valoarea brand-ului Coca Cola a crescut cu 3% fata de anul anterior.

Pe urmatoarele doua locuri se afla alte companii americane. Pe 2 s-a plasat IBM, cu o valoare a brand-ului de 60,2 mld. dolari in 2009, in crestere de 2% fata de 2008.

Locul 3 in top a fost ocupat de Microsoft, cu o valoare de 56,6 mld. dolari, in scadere cu 4%.

Topul complet al celor mai valoroase brand-uri in 2009 aici.

Urmărește Daily Business pe Google News