Constantin Deleanu, presedintele directoratului societatii, a declarat, pentru NewsIn, ca anul viitor indicatorul profit va inregistra o crestere de numai 10%, fata de anul 2006, cand profitul net a fost de 1,2 milioane de euro. Potrivit presedintelui directoratului Cotnari, cresterea de numai 10% a profitului se datoreaza cresterii bugetului de marketing din acest an.
In 2007, compania a produs circa 8 milioane de litri de vin, din care 9% vor ajunge pe pietele externe. Potrivit lui Constantin Deleanu, drumul vinului romanesc catre o identitate proprie in strainatate este unul de durata, din cauza lipsei unui brand. Cotnari exporta in prezent aproximativ 9% din productia de vin, adica 1.000.000 buteli, de 0,75 litri.
In 2006, Cotnari a realizat o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro, comparativ cu cifra de afaceri de 17 milioane de euro din 2005. De asemenea, societatea a obtinut un profit net de 1,2 milioane de euro, in crestere cu 22 % fata de anul precedent cand profitul a fost de 900.000 de euro.
Cotnari SA a vandut 9,4 milioane de sticle de vin in 2006, mai mult cu 1 milion de sticle fata de 2005. Soiurile reprezentative pentru Cotnari sunt Grasa de Cotnari, Francusa, Tamaioasa Romaneasca si Feteasca Alba.