- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Editura Allfa investeste 20.000 de euro in rebranding

08 Mar, 17:10 • Redactia DailyBusiness
Editura Allfa, parte din Grupul Editorial All, investeste 20.000 de euro intr-un program de rebranding care urmareste reimprospatarea imaginii editurii si consolidarea pozitiei pe piata de carte din Romania, au anuntat marti oficialii companiei.
Editura Allfa investeste 20.000 de euro in rebranding

Schimbarile majore se vor regasi la nivelul logo-ului si al planului editorial. Astfel, cel mai important element de identificare al editurii, logo-ul, va fi schimbat, potrivit lui Mihail Penescu, presedintele grupului.

Concomitent cu lansarea logo-ului Editurii Allfa, va fi lansata si o noua colectie de literatura: Strada Fictiunii – o colectie urbana, cosmopolita, eterogena, racordata la prezent, cu trei sectiuni: clasic, contemporan si bestseller. Coordonatoarea colectiei este Alexandra Rusu.

Campania de comunicare va demara in data de 9 martie si are in vedere actiuni de PR, organizare de evenimente, promovare indoor si outdoor, precum si promovare prin intermediul materialelor tiparite si al machetelor de presa.

Presedintele grupului All a adaugat ca si-a propus in acest an o crestere de 25% a cifrei de afaceri a Editurii Allfa, comparativ cu 2010, si majorarea cotei de piata.

Grupul Editorial All (Editura All, All Educational, Editura Allfa) este unul dintre principalii jucatori pe piata de carte din Romania, avand, conform estimarilor oficialilor companiei, o cota de piata cuprinsa intre 4% si 5%.

Editura Allfa a fost infiintata in anul 1995, ca o componenta de carte culturala a Grupului All.