REAL ESTATE

Manescu vrea sa intre in istorie cu un proiect de modernizare a porturilor dunarene

15 decembrie 2013, ora 12:43   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
manescu.jpg
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu (foto) afirma ca exista mai multe proiecte care si-ar dori sa intre in istorie, iar unul dintre acestea, pe care spera sa-l finalizeze in perioada mandatului, vizeaza modernizarea porturilor de pe Dunare, care beneficiaza de fonduri europene de 750 milioane euro.

"Sunt foarte multe proiecte care mi-as dori sa intre in istorie, dar unul dintre ele, pe care sper sa-l pot duce la bun sfarsit, este cel care se refera la coridorul Dunare ľ Main ľ Rin, si proiectul integrat prin care nu numai ca facem Dunarea navigabila si cu potential foarte mare din punct de vedere economic, dar putem sa modernizam toate porturile care sunt la Dunare, in sensul in care facem centre multimodale, intermodale, logistice", a declarat ministrul Transporturilor, conform Mediafax.

Manescu a afirmat, raspunzand unor intrebari, ca nu doreste sa cedeze portul Constanta, care este un obiectiv strategic.

"Eu nu vreau sa dau portul si domnul Mazare (Radu Mazare, primarul Constantei, n.r.) stie lucrul acesta, chiar daca se supara pe mine, asta este. Porturile au proiecte in derulare, pe fonduri europene, odata ce schimbi administratorul, se incheie contractul, pierzi fondurile europene, sunt proiecte care au fost finalizate dar nu a trecut perioada de gratie de 5 ani, deci orice modificare presupune returnarea fondurilor care au fost investite. Apoi, avem un proiect integrat, acesta de care va spuneam, pe care vrem sa-l incepem in 2014. Ar fi fost pus in pericol, pentru ca un proiect integrat trebuie gestionat intr-un mod integrat si nu faramitat in mii de bucatele", a spus ministrul.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Radu Zlatian a spus:
19/12/2013 14:44
De ce-i trebuie unei prim?rii un port cÔnd cu greu se zbate cu societ??ile sau regiile pe care le are (salubritate, apa, etc).
Stie cineva? sau mai bine zis ?tie cineva cam ce sume se pot eluda dintr-un port cum este cel da la Constan?a?
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Mai 2020, 00:16
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter