TURISM

Un fost om de marketing al Pepsi va face managementul brandului turistic

28 octombrie 2011, ora 13:38, autor(i): Cristina Mihai 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
15.jpg
Specialisti in marketing care au lucrat anterior la Pepsi si L'Oreal vor oferi consultanta in promovarea brandului turistic al Romania. Compania EMC South Central Europe - The Network a castigat contractul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Compania care a castigat contractul este detinuta de Eusediu Margasoiu, potrivit datelor de la Registrul Comertului. Margasoiu are o experienta de peste 15 ani in marketing si managementul vanzarii la Pepsi. Din echipa The Network mai face parte, printre altii, si Dan Zloteanu, fost specialist in marketing la L'Oreal.
Eusediu Margasoiu
Eusediu Margasoiu
Contractul castigat de firma lui Margasoiu valoreaza peste 3 milioane de lei si are o durata de 3 ani.

Compania va asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri (agentii de publicitate/relatii publice/media), in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015.

Totodata, compania va asista MDRT in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.



De asemenea, compania va fi implicata in toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitiile necesare, la evaluarea si selectarea prestatorilor precum si managementul relatiei cu operatorii economici selectati.

Serviciile de consultanta in managementul proiectului reprezinta cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate Romaniei in cadrul operatiunii de creare a unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.

Echipa de proiect a companiei este formata din patru consultanti seniori si un manager de proiect, si va lucra in stransa legatura cu responsabilii de proiect din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Compania a fost selectata in urma unei licitatii organizate de MDRT. Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut, aplicabil dupa selectarea candidatilor calificati, in baza evaluarii capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor.

Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei sa faca dovada ca detin experienta similara in derularea a cel putin unui proiect cu valoare de cel putin 10 mil. euro, fiind punctate, totodata, o serie de criterii precum: numarul de proiecte de marketing in care membrii echipei au experienta, vechimea in activitatea de marketing, experienta in corporatii multinationale, vechimea in pozitia de director de marketing precum si numarul de branduri lansate (in cazul managerului de proiect).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 27 Septembrie 2021, 06:52
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter