- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Lamborghini intra pe retail pentru a promova exclusivitatea marcii

09 Mar, 16:01 • Redactia DailyBusiness
Producatorul italian de automobile sport Lamborghini ia in considerarea deschiderea unui lant de magazine cu produse promotionale pentru a atrage atentia publicului asupra exclusivitatii marcii, a declarat Stephan Winkelmann, CEO al Lamborghini.
Lamborghini intra pe retail pentru a promova exclusivitatea marcii

Lamborghini ia in considerare varianta de a urma exemplul rivalilor de la Ferarri si de a intra pe piata de retail pentru a vinde produse cu logo-ul marcii, relateaza CNN Money.

In trecut, Lamborghini a avut parteneriate cu Nokia si Versace pentru a-si promova marca.

Casa de moda Versace a contribuit la designul interior pentru doua editii speciale ale automobilelor Lamborghini, iar Nokia a pus in vanzare o serie limitata de telefoane mobile cu logo-ul producatorului italian.

„Ne gandim la diferite scenarii de promovare” a declarat directorul executiv Lamborghini.

„Deschiderea unui lant de magazine este o posibilitate, dar nu este neaparat alternativa pe care o vom alege, incercam si sa gasim parteneri care sa activeze la nivel global pentru a ne promova”, a adaugat Winkelmann.

Winkelmann a declarat la Salonul Auto de la Geneva ca estimeaza o crestere a vanzarilor intre 5-10% anul acesta, dupa ce, in 2006, vanzarile Lamborghini au atins un record de 2.087 unitati.

Lamborghini este o marca a Audi, divizia de lux a producatorului german Volkswagen.

In 2006, Lamborghini a inregistrat un profit brut de 18,1 milioane euro si venituri de 346,3 milioane euro.

Cheia succesului este stocul limitat, a spus Winkelmann, explicand ca doreste sa pastreze o lista de asteptare de 12 luni pentru automobilele Lamborghini, pentru ca astfel se mentine exclusivitatea marcii.

Intreaga productie Lamborghini pentru 2007 este deja vanduta, conform lui Winkelmann.

Urmărește Daily Business pe Google News