- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Modelul Dacia Duster 2024, supus unor teste extreme! Mașina a întrecut toate așteptările

28 Mar, 21:38 • Fundeanu Madalina
Dacia Duster nu încetează să surprindă! Modelul din 2024 a trecut cu brio testele extreme la care a fost supus!
Modelul Dacia Duster 2024, supus unor teste extreme! Mașina a întrecut toate așteptările

Dacia Duster continuă să fie recunoscută pentru capabilitățile sale bune în teren, menținând reputația solidă în ceea ce privește performanțele off-road. În teste și recenzii, modelul Dacia Duster este apreciat pentru tracțiunea sa bună, garda la sol generoasă și abilitatea de a face față condițiilor dificile de teren, conform știripesurse.ro.

Dacia Duster a trecut cu brio testele extreme la care a fost supusă

Cea de-a treia generație a modelului Dacia Duster, a fost testat off-roadși a trecut cu brio testele extreme la care a fost supus. Nou model poate fi cumpărat oficial și în România, cu primele livrări planificate pentru începutul verii acestui an.

Noua generație a SUV-ului autohton este construită pe o platformă tehnică nouă, care va permite inclusiv integrarea motorizărilor mild-hybrid și full-hybrid. Cu toate acestea, este un succesor demn pentru primele două generații, care au fost laudate pentru capacitățile lor în teren accidentat.

Jurnaliștii de la L’Argus au avut ocazia să testeze un exemplar în teren accidentat alături de responsabilul pentru dezvoltarea versiunii cu tracțiune integrală a celei de-a treia generații a SUV-ului.

Ai mai putea fi interesat de: Ministrul Mediului, vestea cea mare pentru românii interesați de mașini electrice. „Buget record”

Dacia Duster 2024
Dacia Duster 2024

Cât despre capabilitățile sale în teren accidentat, noua Dacia Duster demonstrează o performanță inedită. Există o singură variantă disponibilă cu tracțiune integrală, echipată cu motorul mild-hybrid de 1,2 litri și 130 CP, împreună cu transmisia manuală cu 6 rapoarte.

Noul Duster cu tracțiune integrală este echipat cu 5 moduri de condus și funcția Hill Descent Control. Aceste moduri pot fi selectate cu ajutorul unui selector montat pe consola centrală și includ Eco, Auto, Snow, Mud/Sand și Lock, care blochează repartiția cuplului 50-50 între punți.

În cadrul traseului de test, vehiculul a parcurs drumuri forestiere, teren cu sol afânat și noroi, iar mașina a abordat aceste condiții cu ușurință, chiar și cu anvelopele standard. De asemenea, mașina a fost pusă în situații de coborâre pe rampe, pentru a testa funcția Hill Descent Control.

Așadar, noul Duster se descurcă excelent în aceste condiții de off-road, dar va fi interesant de observat cum se va comporta în situații mai dificile.

Vezi mai multe știri despre: Dacia suferă pierderi după lansarea mașinii electrice de doar 10.000 de euro. Cine este producătorul care face de rușine producătorul de la Mioveni