Potrivit studiului, brandul Volkswagen a inregistrat peste 66.400
anunturi postate pe Auto.ro in ultimul an. Cele mai multe au fost pentru modelele
Volkswagen Golf si Passat.
Opel acupa
locul al II-lea in mediul online cu peste 61.300 anunturi postate pe Auto.ro in
ultimul an, cele mai multe anunturi fiind pentru modelele Opel Astra si Vectra.
Marca autohtona, Dacia
nu se afla in topul tranzactiilor in mediul online inregistrand un numar de
23.500 anunturi postate in ultimul an pe Auto.ro, tranzactionarea marcii facandu-se
cu precadere in mediul offline.
AutoIndex, cel mai precis instrument de masurare a pietei auto
second hand, este primul de acest gen din Romania
si are drept punct de pornire anunturile de vanzare postate pe Auto.ro.
AutoIndex furnizeaza informatii relevante privind media pretului solicitat,
valoarea pietei de masini second hand precum si numarul total de anunturi si
evolutia acestuia in timp.
Studiul
a inclus peste 450.000 de anunturi pentru 28 marci si 180 modele.