- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Atenție cu margarina pe raft. Observatorul Laptelui, o nouă instituție din țară, reorganizează marfa din magazine. Se va lăsa cu amenzi

15 Feb, 09:51 • Polojan Tudor
Hipermarketurile din România sunt luate de la ochi de către Observatorul Laptelui, noua instituție apărută în țara noastră. Aceasta vine cu mai multe reguli legate de modul de aranjare la raft.
Atenție cu margarina pe raft. Observatorul Laptelui, o nouă instituție din țară, reorganizează marfa din magazine. Se va lăsa cu amenzi

Modul de aranjare al produselor lactate pe rafturile hipermarketurilor nu va mai fi ca cl de până acum. De exemplu, laptele vegetal nu poate sta lângă cel de la fermă, scrie digi24.ro.

Hipermarketurile și marketurile din țară mai au la dispoziție mai puțin de două săptămâni timp pentru a face ordine pe rafturi. În cazul în care acest lucru nu este respectat, amenzile vor curge ca laptele din ulcior.

Te-ar mai putea interesa și: Pensie egală cu 16 salarii minime pe economie! Cine este persoana care a primit suma uriașă

Se schimbă modul de aranjare la raft al produselor lactate/ sursa foto: economica.net
Se schimbă modul de aranjare la raft al produselor lactate/ sursa foto: economica.net

Raftul, raftul! Cum se aranjază raftul?

Să fim puțin mai concreți, pe lângă exemplul de mai sus dintre laptele vegetal și cel de fermă, mai oferim încă unul. Margarina nu are voie să stea lângă unt, sub nicio formă.

Practica marketingului înșelător va fi și ea eliminată. O măsură ce trebuia impusă de mult iată că își face simțită prezența. Este vorba de monitorizarea prețurilor exagerate.

Prețurile exagerate vor fi monitorizate în mode special de către Organizația Laptelui. A devenit o practică mult prea des întâlnită – e lactat, e scump.

De asemenea, autoritățile împreună cu observatorul vor să elimine falsurile și declarațiile neconforme din magazine. Dacă, de exemplu, un client cumpără o merdenea sau un foietaj cu brânză, acesta nu trebuie să ascundă, sub nicio formă, grăsimi vegetale.

Modalitatea de organizare a spațiului de prezentare a produselor include o serie de direcții, inclusiv alegerea tipului și nivelurilor de prezentare a produselor în rafturi și stabilirea suprafeței optime care urmează să fie ocupată de fiecare marcă, produs și categorie de produse.

În momentul aranjării produselor pe rafturi se ține cont de mai multe criterii. De exemplu, este indicat ca pe rafturile de sus să se plaseze produsele mai scumpe, iar pe cele de jos — mărfurile ce au un preț mai mic.

Acesta este un lucru știut de foarte puțini clienți, și i-ar putea ajuta pe aceștia să economisească. Este de dorit ca produsele să se aranjeze din punct de vederea al prețului, de la stânga la dreapta, de la cel mai scump la cel mai ieftin.

Mai citește și: România nu scapă de pericolul cutremurelor! Mai multe replici ale seismului din Gorj au fost înregistrate pe parcursul nopții

Pasionat de tot ce înseamnă viață, de la scris până la bucătăria internațională, de la fotografie la istorie, de la muzică la abstract. Cu o dorință arzătoare de a spune lucrurilor pe nume, ... citește mai mult