- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Atenție fani Coca-Cola! Noul ambalaj în premieră în România! Cu ce vine nou brandul pentru clienții săi?

04 Apr, 17:44 • Constantin Cristina
Marele și renumitul brand, Coca-Cola, introduce pe piață noile ambalaje, despre care trebuie să știe toată lumea. Cu ce vine nou și oportun compania pentru clienții săi?
Atenție fani Coca-Cola! Noul ambalaj în premieră în România! Cu ce vine nou brandul pentru clienții săi?

Coca-Cola schimbă ambalajul curent al sticlelor de suc și vine cu ceva nou pentru clienții îndrăgostiți de acest brand. Așadar, va introduce pe piețele din România pentru prima dată capace care rămân atașate de sticlele din plastic, a informat profit.ro.

Vezi și: Coca-Cola lansează primul smartphone marcă proprie în colaborare cu Realme, în primăvara lui 2023

Coca-Cola vine pe piața din România cu un nou ambalaj

România deja a furat startul și a pornit producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, apoi în luna mai va începe tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate. Astfel încât, toate sticlele de băuturi să beneficieze de noul design.

Cunoscutul brand a înregistrat în luna februarie, venituri trimestriale care depășesc așteptările analiștilor, determinate de tarifele majorate ale sucurilor. De asemenea, de pe urma acestor majorări, au avut de suferit și Simply Orange Juice și Fairlife Milk.

Coca-Cola
Coca-Cola

Coca-Cola a spus că volumul său unitar a scăzut cu 1% în trimestrul al patrulea, acest lucru excluzând impactul schimbărilor valutare și a prețurilor. Totuși, s-a înregistrat un venit net în trimestrul al patrulea de 2,03 miliarde de dolari sau 47 de cenți pe acțiune, fiind în scădere comparativ cu 2,41 miliarde de dolari sau 56 de cenți pe acțiune, în urmă cu un an.

Compania exclude o taxă de depreciere, în ceea ce privește afacerile sale rusești, plus alte elemente, drept pentru care Coca-Cola a câștigat 45 de cenți pe acțiune. Vânzările nete au crescut cu 7%, până la 10,13 miliarde de dolari, datorită creșterii cu 12% a prețurilor și a unui mix mai scump de băuturi.

Volumul de carcase a fost constant în America de Nord și a scăzut cu 5% în segmentul său din Europa, Orientul Mijlociu și Africa. CEO-ul James Quincey a declarat în ultimul trimestru că consumatorii europeni își schimbă comportamentul ca răspuns la inflație.

Pentru anul curent, brandul preconizează o creștere comparabilă a veniturilor de 3% până la 5% și o creștere comparabilă a câștigurilor pe acțiune de 4% până la 5%.

Alte articole: Nimeni nu s-ar fi gândit! Ce mâncare și băutură preferă Bill Gates și de ce afaceristul nu ia niciodată micul dejun