Lidl România este liderul comerţului autohton după cifra de afaceri din 2023 (cele mai recente date disponibile). Românii sunt înnebuniți după produsele lor și profită de orice ofertă.
De această dată, magazinele Lidl au ofertă la opt tipuri de înghețață. Ele sunt valabile până pe 18 mai, iar unele se află în stoc limitat.
Lidl colaborează cu 26 de producători de dulciuri autohtoni, numărul fiind în creştere pe fondul unei dezvoltări a sectorului. Totuşi, oficialii companiei nu spun cum a evoluat numărul de la an la an sau care este ponderea partenerilor locali din producţie în totalul furnizorilor de dulciuri.
„Pentru categoria dulciurilor, colaborăm în prezent cu 26 de producători români, iar extinderea reţelei de furnizori locali reprezintă una dintre priorităţi. Dezvoltăm cu parteneri din România ciocolată, croissante, checuri, cozonaci, salam de biscuiţi, prăjituri, torturi, produse sezoniere şi altele. Printre furnizorii noştri se numără parteneri cu care lucrăm de peste 10 ani, dar şi producători care au intrat mai recent în portofoliul nostru (…)”.
Reprezentanţii nu înaintează însă nume de parteneri şi nu oferă alte detalii despre aceştia. Totuşi, ei spun că prin colaborarea cu furnizorii români, compania poate menţine un lanţ de aprovizionare scurt şi eficient, fapt ce se traduce în produse proaspete la raft.
„În acest sens, segmentul convenience reprezintă un exemplu elocvent. Avem în ofertă 42 de prăjituri şi torturi proaspete, toate acestea fiind realizate de trei furnizori români. Între acestea, dulciurile premium reprezintă, de asemenea, un segment pe care l-am consolidat prin intermediul parteneriatelor cu producători locali, referindu-ne la prăjiturile Deluxe şi ciocolata Dubai recent introdusă la raft“, spun reprezentanții companiei, potrivit Businessmagazin.