Meniul a fost conceput cu scopil de salva hotel-restaurantul Le Bellevue, pe care îl preluase cu doi ani înainte. „Era o chestiune de supraviețuire. Aveam foarte puțini clienți, iar afacerea pierdea rapid bani, ajungând pe minus”, povestește bucătarul, potrivit ouest-france.fr.
Laurent Berger a vrut cu orice preț să își salveze afacerea și să nu închidă localul. Astfel, a demarat o campanie de promovare, distribuind pliante în toată zona. „Există un bazin mare de 1.500 de angajați. Discutând cu ei, mi-am dat seama că aveau un buget de 11-12 € pentru prânz. Așa că i-am ascultat și am lansat un meniu complet la 10 €. Am trecut de la 7 la 70 de clienți zilnic la prânz. De obicei, suntem aproape mereu plini!”, a povestit el.
Clienții sunt în principal angajații din zonă. „Acum mergem la restaurant o dată sau de două ori pe săptămână”, mărturisește o salariată pentru Le Parisien.
Meniul de 10 € este disponibil doar la prânz, de luni până vineri, iar rezervarea este obligatorie, deoarece sunt disponibile doar 28 de locuri zilnic. „Meniul se schimbă zilnic. Ieri am avut spaghetti bolognese, iar azi friptură de porc cu gratin dauphinois. E mai ieftin și mult mai bun. De fiecare dată servim aproximativ 100 de porții”, mai spune chef-ul.
Există și opțiuni à la carte, precum și un meniu tip bufet la 16,90 €, spune Laurent Berger: „Foarte des, clienții vin inițial pentru meniul anti-criză și apoi revin să testeze și celelalte oferte”.