Pro TV a anunţat că meciurile nu vor fi difuzate pe posturile trustului, ci exclusiv pe platforma video online VOYO. Astfel, pentru a-şi amortiza investiţia, are nevoie de un număr uriaş de abonamente noi.
Comparativ, costul unui singur sezon din Premier League îl depășește pe cel al Campionatului Mondial din 2022, difuzat la acea vreme de TVR, care a achitat 9,8 milioane de euro pentru întreg turneul. CM 2026 a fost adjudecat de Antena 1, pentru o sumă estimată la peste 10 milioane de euro.
Doar pentru a acoperi cheltuielile cu un singur sezon de Premier League, Pro TV ar avea nevoie de cel puțin 175.000 de abonamente noi pentru Voyo, unde un abonament costă 4,76 euro. În acest sens, trustul a lansat o ofertă ce ar putea părea tentantă pentru microbişti: utilizatorii VOYO pot opta pentru un abonament de 12 luni, pentru care plătesc echivalentul a 8 luni, 4 fiind gratuite. Așadar, utilizatorii platformei pot beneficia, în această perioadă, de abonamente extinse la un preț special, scrie bugetul.ro. Astfel, tariful lunar scade la 3,17 euro (TVA inclus), un preț considerat extrem de competitiv pentru accesul la meciuri live din Premier League, precum și la filme, seriale și emisiuni din grila VOYO.
Citeşte şi: Donald Trump a dat lovitura: 50 de miliarde de dolari în doar câteva luni!
„Prin această campanie vrem să le oferim fanilor din România nu doar un preț extrem de competitiv, ci și oportunitatea de a urmări, fără întreruperi, în exclusivitate, întreg sezonul Premier League. VOYO devine astfel destinația preferată pentru iubitorii fotbalului adevărat. Este un pas firesc de a aduce cât mai aproape de public conținut premium, accesibil pe toate device-urile și adaptat stilului de viață actual”, a declarat Vlad Stănilescu, Digital Director Pro TV.
„Un experiment interesant va începe, în această vară, și în România. Pro TV a decis să transmită exclusiv pe Voyo, platforma lor de streaming online, toate meciurile din Premier League.
Din informațiile pe care le am eu, decizia a venit în plic de la Praga, de la sediul central al grupului PPF, cel care deține televiziunile Pro. Pentru a-și acoperi costurile, dacă prețul abonamentului nu se schimbă, Voyo trebuie să atragă, din prima lună și să mențină acest număr constant pe parcursul celor trei sezoane, între 200.000 și 250.000 de noi abonați.
Va fi interesant de urmărit și sper că echipa din Pache și-a antrenat bine o „brigadă” împotriva pirateriei”, a scris acum ceva timp Orlando Nicoară, pe pagina personală de Facebook.