- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Românii își sapă groapa singuri! Problemele prin care trec clienții când schimbă furnizorul de energie „M-am trezit fără curent și fără contor”

01 May, 10:34 • Constantin Cristina
Românii trec prin probleme grave când vine vorba de schimbarea furnizorului de energie. Iată situațiile imposibile de care au avut parte mulți clienți.
Românii își sapă groapa singuri! Problemele prin care trec clienții când schimbă furnizorul de energie „M-am trezit fără curent și fără contor”

Modificările frecvente, scumpirile peste noapte, i-au băgat în ceață pe foarte mulți români. Unii sunt stresați din cauză că au primit dintr-o dată multe facturi la energie de anul trecut și trebuie să le plătească, iar alții s-au trezit cu probleme în momentul în care a vrut să schimbe furnizorul de energie, a informat ziare.com.

Vezi și: Sfatul de milioane din partea unui milionar self-made! Ce să faci ca să ai succesul garantat

Problemele prin care trec clienții când schimbă furnizorul de energie

Un român s-a confruntat cu o situație delicată cu privire la curentul electric. Bărbatul a făcut cazul public pe Facebook, spunând că a rămas peste noapte fără curent electric și fără contor.

„Am semnat contractul de furnizare cu Hidroelectrica în octombrie 2022. Bineînțeles, nu am primit nicio factură de atunci. Astăzi m-am trezit fără curent și fără contor. Mâine voi merge la ei la sediu. Daca mai este cineva în aceeași situație, cum ați rezolvat și cât a durat? Menționez că e vorba de județul Cluj”, a scris acesta pe grupul Client Hidroelectrica.

În urma postării, mai mulți utilizatori au comentat și au relatat situații asemănătoare prin care au trecut sau au sfătuit cum au știut ei mai bine.

Eu am schimbat furnizorul de energie (de la Engie am trecut la Hidroelectrica) în august 2022! Nici până în ziua de astăzi nu am primit factură. Nimic. Tot citesc indexul, primesc confirmările pe email. Pentru a semnala lipsa facturilor și faptul că nu pot eșalona ceva ce nu am încă, am sunat, am dat email-uri. Nimic.”

„În cazul în care dumneavoastră ați fost deconectat, apar următoarele întrebări: somații, înștiințări de plată facturi din partea fostului furnizor? Confirmarea noului furnizor că sunteți clientul lor? Aviz din partea furnizor, distribuitor că o să fiți deconectat?”

furnizor de energie
furnizor de energie

„Sunt sigur că Hidroelectrica te va deconecta peste vreo 10 ani după cum se mișcă de la energie. Cred că e fostul.”

„La mine după o lună de zile după ce am trecut la dânșii mi-au schimbat ceasul care după aproape un an în martie 24 am observat că nu mai merge. Nu Mai pot citi și transmite indexul. Am făcut sesizare, dar de o lună, nimic. Nu a venit nimeni să vadă.”

„Nici nu cred că sunteți client la Hidro. Mai mult ca sigur ați rămas la furnizorul vechi și facturi neachitate.”

„Și noi am fost în această situație. Am semnat cu HE în luna noiembrie, dar noi am figurat și plătit facturi la Enel de energie până prin ianuarie-februarie. A durat ceva până s-a rezolvat situația, tot așa, cu mailuri la fostul furnizor, cu telefoane la actualul furnizor, într-un final s-a rezolvat. Acum trimit citirea doar la HE și când vor veni facturile vor fi bine venite.”

Bărbatul arată și mesajul pe care l-a primit din partea companiei, iar alte persoane au încercat să deslușească ce vrea să însemne respectivul avertisment.

„Având în vedere sesizarea dvs înregistrată cu nr … vă transmitem că dintr-o eroare de roboți-soft nu s-a transmis notificarea (de cinci ori în cazul meu) către vechiul furnizor, de aceea procesul de contractare trebuie reluat cu atenție la datele introduse în sistem – acesta este răspunsul oficial dat de către HE, a trebuit să fac două sesizări ANRE plus multe alte telefoane pentru a se pune ceva în mișcare, m-au căutat ei de data asta, incredibil dar adevărat, roboți-soft (?!?) sau probabil implementează Skynet ul din Terminator pentru Judgment Day”, a mărturisit românul.

„Ați fost deconectat de Enel pentru neplata facturi emise Enel? Este posibil ca H să nu fi transmis Notificarea de schimbare furnizor și atunci Enel (sau fostul furnizor) să considere că nu ați onorat obligațiile de plată.AdsDe aceea luați legătura cu H, solicitați trimiterea de urgență a notificării iar către fostul dvs furnizor transmiteți o notificare prin care solicitarea reconectarea, deoarece sunteți clientul H și plătiți la ei din data de… anexați spre dovadă contractul cu H și Notificarea schimbare furnizor cu ei.”

„Nu a fost denunțat vechiul contract, aveți sold la fostul furnizor și de aceea v-au debranșat.”

Alte articole: Teoria conspirației: câți dintre români cred că există extratereștri