- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

Iulian Stanciu (eMAG) se aşteaptă la vânzări de 130 de milioane de euro de Black Friday. Peste 1,5 milioane de oferte pe 11 noiembrie 2022

07 Nov, 23:05 • Cornel Ghimeșan
Compania eMAG a anunțat, luni, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la centrul logistic de la Joița, că pregătește pentru 11 noiembrie cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Liderul comerțului digital din România, se așteaptă la vânzări de 639 milioane de lei, aproximativ 130 de milioane de euro!
Iulian Stanciu (eMAG) se aşteaptă la vânzări de 130 de milioane de euro de Black Friday. Peste 1,5 milioane de oferte pe 11 noiembrie 2022

Iulian Stanciu (eMAG): „Ne așteptăm la vânzări de 130 de milioane de euro de Black Friday”. Compania eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unei activități de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, a anunţat Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG.

Citeşte şi: Duduie consumul! 8 din 10 români vor să-și cumpere ceva de Black Friday în ciuda inflației, ratelor bancare mărite și crizei energetice!

Tudor Manea, CEO eMAG, a precizat că oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. Astfel, pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

Citeşte şi: De luni, multe magazine dau startul reducerilor de Black Friday. Mulți comercianți afișează prețuri tăiate cu până la 80%, și oferă mai multe variante de plată

În prima oră de Black Friday, care va începe în dimineața zilei de 11 noiembrie, vor fi plasate între 30 și 40% dintre comenzile campaniei, cu o valoare de peste 200 de milioane de lei (40 de milioane de euro).

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă de produse formată din:

  • 160.000 de electrocasnice mici;
  • 60.000 de televizoare;
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri;
  • 40.000 de laptopuri;
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat;
  • 350.000 de produse fashion;
  • 1,5 milioane de scutece;
  • 150.000 de jocuri și jucării;
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină;
  • 60 de tone de cafea;
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice.

Produse speciale:

  • peste 24.000 de nopți de cazare în România;
  • mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro;
  • peste 10 kg de aur;
  • peste 58 de tone de carne de porc;
  • servicii medicale- abonamente, screening și analize;
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion;
  • ceasuri și bijuterii de lux.
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult