Cu o
valoare a brandului de 71,86 miliarde de dolari, o crestere de 2% fata de 2010,
Coca-Cola ramane si in 2011 cel mai valoros brand din lume. IBM ramane pe locul
doi, cu o valoare a brandului de 69,90 miliarde de dolari, un avans de 8% fata
de anul trecut, fiind urmat de Microsoft ce-si pastreaza locul 3 in clasament,
desi a punctat o scadere a valorii brandului de 3%, pana la 59,08 miliarde de
dolari. Pe fondul climatului de afaceri incert si al pietelor financiare
volatile ce au caracterizat anul 2011, brandurile incearca sa se adapteze la
realitate. „Incertitatea este noul status quo, asa ca azi brandurile
trebuie sa fie rapide si istete”, este de parere Jez Frampton, CEO al
Interbrand. „Consistenta,
relevanta si angajamentul sunt imperative daca un brand vrea sa tina pasul cu
ritmul schimbator al planetei”, completeaza acesta, relateaza Financiarul.