Metrorex isi ucide cel mai popular produs: abonamentul lunar

17 Sep, 20:53 • stefan.vlad
Noile tarife practicate de Metrorex ar putea duce la trecerea "pe linie moarta" a celui mai popular produs al companiei: abonamentul lunar nelimitat. Aceasta, in conditiile in care seful Metrorex declara ca schimbarea tarifelor are drept scop cresterea numarului de clienti care isi fac abonament.
Metrorex isi ucide cel mai popular produs: abonamentul lunar

Dublarea pretului abonamentului lunar nelimitat, de la 25 la 50 de lei, va face ca doar o mica parte din totalul calatorilor cu metroul sa mai considere necesara achizitionarea acestui produs.

Calculele DailyBusiness.ro arata ca abonamentul lunar nelimitat al Metrorex devine rentabil abia in situatia in care clientul efectueaza mai mult de 84 de calatorii, adica dublu fata de cat are nevoie intr-o luna o persoana obisnuita, care merge la serviciu si se intoarce acasa cu metroul.

Vedeti calculul detaliat si aflati mai multe amanunte despre ce se afla in spatele noilor tarife Metrorex, intr-o analiza DailyBusiness.ro: Seful Metrorex a dublat pretul abonamentelor lunare si spune ca „e in avantajul clientului”. Matematica il contrazice.

Cea mai mare parte dintre clientii metroului (34%) folosesc in prezent abonamentul lunar, conform datelor Metrorex. Urmeaza, la distanta semnificativa, utilizatorii de cartele de 2, respectiv 10 calatorii (cate 21% fiecare categorie).