- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania \”Puiul gatit nu face rau\” a crescut consumul de pui

19 Mar, 18:01 • Redactia DailyBusiness
Romanii consuma in prezent in jur de 10,5 ori pe luna carne de pui, fata de 8,8 ori pe luna, cat mancau in timpul crizei provocate de gripa aviara, datorita expunerii la campania de comunicare "Puiul gatit nu face rau", arata un studiu al companiilor de cercetare de piata Omnibus si Mercury Research.
Campania \Puiul gatit nu face rau\ a crescut consumul de pui

Campania de comunicare a fost comandata de catre Uniunea Crescatorilor de Pui din Romania si dezvoltata de catre agentia de publicitate GMP, ruland pe canalele TV, presa scrisa si internet in perioada 11 septembrie – 15 octombrie 2006. Obiectivul principal a fost corectarea conexiunii eronate dintre consumul de carne de pui si gripa aviara, conform oficialilor GMP.

Studiul Omnibus si Mercury Research a fost realizat in doua parti: inainte de inceperea campaniei, pe un esantion de 880 de persoane cu varsta de peste 15 ani din mediul urban, respectiv dupa desfasurarea campaniei, pe un esantion de 888 de persoane, cu aceleasi caracteristici, alese aleator de fiecare data.

In urma studiului s-a constatat ca 63% dintre cei care au vazut campania sunt convinsi ca puiul gatit nu este daunator, in comparatie cu 52% dintre cei care nu au vazut campania si au aceeasi parere.

De asemenea, rezultatele studiului au aratat ca 64% dintre respondentii care au fost expusi campaniei au fost de acord cu faptul ca bio-securitatea fermelor reduce riscurile de infectare cu virusul gripei aviare, fata de 55% dintre cei care nu vazusera campania si aveau aceeasi parere. In plus, din totalul celor care au vazut campania, 82% au retinut cel putin unul dintre mesajele transmise.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat in doua spoturi TV (Circul si Strada), doua afise in presa, un website (www.fengpui.ro) si o campanie online.

Cele 4 saptamani de campanie TV au totalizat 1.547 spoturi difuzate, 916 Target Rating Points (TRP-uri, puncte de rating obtinute de un anumit target de audienta pe o perioada anume) la un index mediu de afinitate de 98.5%. Campania cu bannere online a avut un total de 1.924.000 afisari si un click rate de 5% (media normala fiind intre 1-3%).

Bugetul campaniei a fost de 350.000 de euro si a inclus costurile de media, strategie si creatie, project management si productie publicitara.

Campania a fost premiata si la festivalul de publicitate AdPrint, afisul castigand un premiu la categoria „Produse alimentare”.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Guvernul începe implementarea Strategiei de reformă a companiilor de stat. Printre ele, CFR, Metrorex și Tarom
Guvernul începe implementarea Strategiei de reformă a companiilor de stat. Printre ele, CFR, Metrorex ...
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și Dâmbovița
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și ...
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților convenționale de apărare ale NATO
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților ...
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea cu apă va începe să fie asigurată”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea ...
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și Austria
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și ...
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură și sesizarea ÎCCJ la CCR
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură ...
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru Grindeanu
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru ...
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare după explozia din Rahova
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare ...
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea zodiilor
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea ...
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul viitor
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul ...
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...