- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Chrysler a invitat clientii sa faca o campanie de promovare pentru jeep-ul Patriot

15 Mar, 19:13 • Redactia DailyBusiness
Patriot SUV Jeep, nou brand al Chrysler Group, va fi promovat printr-o campanie ce urmeaza a fi creata de catre consumatori.
Chrysler a invitat clientii sa faca o campanie de promovare pentru jeep-ul Patriot

Producatorul de masini Chrysler Group a invitat consumatorii sa contribuie la campania de promovare a noului model Patriot SUV prin oferirea de idei pentru crearea reclamelor pe suport de hartie si a celor online.

Campania de comunicare este dezvoltata de catre grupul Omnicom si contine, printre altele, un film online de aventuri interactiv in care este vorba despre trei prieteni in cautarea unei comori. Print ad-urile (reclamele pe suport de hartie) si spoturile TV sunt construite pornind de la aceeasi idee.

Filmul online propune fiecarui utilizator al site-ului dedicat brandului sa participe la aventura, devenind al patrulea membru in cautarea comorii. Jucatorul are posibilitatea de a alege felul in care se desfasoara scenele, avand la dispozitie 44 de scene mici care pot fi inserate in desfasurarea filmului si care ii pot influenta actiunea. De asemenea, un jucator poate sa invite un prieten in film prin email, in cazul in care „apare o urgenta” si este nevoie de ajutor exterior.

Pe site-ul brandului sunt valabile optiuni prin care utilizatorul poate crea afise pentru modelul Patriot folosind culori si modele prelucrate, pornind de la ideea filmului.

Publicul tinta al campaniei este format din tineri cu varste cuprinse intre 22 si 30 de ani, astfel ca organizatorii si-au concentrat atentia asupra canalului internet, iar Chrysler a cheltuit cu circa 10% mai mult pentru comunicarea pe online fata de alte campanii de comunicare anterioare pentru lansari de modele de autoturisme. Astfel, partea online a campaniei va consuma 25% din bugetul total.

Cea mai mare pondere din bugetul pentru campanie este atrasa de televiziune, respectiv de 55%. Totusi, cheltuielile pentru TV sunt mai mici fata de alte campanii realizate pana acum pentru brandurile Chrysler – anul trecut, de exemplu, din cei 303 milioane de dolari cheltuiti pentru promovarea marcilor Jeep, peste 76% au fost directionati catre TV.

Oficialii companiei au spus ca mai mult de 20.000 de utilizatori ai site-ului destinat modelelor Jeep au cerut informatii despre modelul Patriot. Acesta este cel de-al saptelea model Jeep construit pana acum de catre Chrysler, iar preturile incep de la 14.985 de dolari (11.350 euro).

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Guvernul începe implementarea Strategiei de reformă a companiilor de stat. Printre ele, CFR, Metrorex și Tarom
Guvernul începe implementarea Strategiei de reformă a companiilor de stat. Printre ele, CFR, Metrorex ...
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Cum utilizăm lanțurile antiderapante și care sunt consecințele utilizării lor necorespunzătoare
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și Dâmbovița
Bolojan spune că până miercuri vor fi găsiți responsabilii pentru criza de apă din Prahova și ...
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților convenționale de apărare ale NATO
SUA vor ca până în 2027 să transfere Europei responsabilitatea pentru majoritatea capacităților ...
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Ilie Bolojan: „Soliditatea coaliției va fi testată în momentul în care se va ajunge la vot”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea cu apă va începe să fie asigurată”
Bolojan promite reluarea alimentării cu apă în Prahova: „Foarte posibil, din această seară, alimentarea ...
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și Austria
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și ...
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură și sesizarea ÎCCJ la CCR
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură ...
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru Grindeanu
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru ...
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare după explozia din Rahova
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare ...
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea zodiilor
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea ...
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul viitor
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul ...
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...