- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Filmul „Taximetrişti” a intrat în Top 10 filme româneşti din toate timpurile, cu încasări de peste 3 milioane de lei în mai puţin de o lună de la lansare

24 Feb, 22:27 • Russo George
Cu vânzări de peste 3 milioane de lei la doar o lună de la lansare, filmul „Taximetriști” este deja în Top 10 filme românești din toate timpurile, după încasări. Este al doilea succes de boxoffice românesc din acest an, după ce "Romina vtm" a umplut şi el sălile de cinema.
Filmul Taximetrişti a intrat în Top 10 filme româneşti din toate timpurile, cu încasări de peste 3 milioane de lei în mai puţin de o lună de la lansare

Filmul „Taximetrişti” s-a plasat pe locul al doilea în boxofficeul românesc în primul weekend de la lansare, în faţa sa fiind doar superproducţia hollywoodiană „Avatar: The Way of Water”, şi a fost primit cu entuziasm de cinefili, primind şi recenzii foarte bune din partea specialiştilor.

Filmul „Taximetriști”, produs de Bold Film Studio alături de Tangaj Production și Avanpost Media, a obținut un scor ridicat de 7.8 deja pe IMDB, iar conform unui exit–poll realizat la ieșirea din sălile de cinema, 80% dintre spectatori au declarat că îl recomandă prietenilor și apropiaților.

Din distribuție fac parte Alexandru Ion, Ronaldo Matsangos, Maria Popistașu, Victoria Raileanu, Monica Bîrlădeanu, Mădălina Stoica, Alex Mircioi, Vlad Ionuț Popescu, Ana Maria Guran, Andi Vasluianu sau Cosmin Nedelcu (Micutzu).

Filmul este regizat de Bogdan Theodor Olteanu, după un scenariu scris de regizor împreună cu Adrian Nicoale, şi surprinde întâmplările prin care trec taximetriştii Lică şi Liviu, pe parcursul unei nopţi obişnuite în Bucureşti. Actorii au creat personaje memorabile în film, conform aprecierilor publicului şi criticilor.

Coordonată de grupul WOPA, campania de promovare a reprezentat un element esențial în strategia de vânzare. Premiera filmului a fost cel mai mare eveniment din industria cinematografică din ultimii ani, reunind peste 1,500 de participanți la lansare.

Citeşte şi: Cum să minți la un interviu ca să fii angajat. Sinceritatea nu se află printre atuuri. Prefă-te că-ți pasă de compania pentru care vrei să lucrezi

Campania de promovare a fost completată de un afiș – concept, creat după modelul filmelor occidentale, alături de două serii de trailere care au stârnit curiozitatea și interesul publicului.

Și echipa de actori a fost de altfel implicată în strategia de promovare, filmând peste 20 de filme scurte dedicate promovării „Taximetriști”.

Campania de promovare a mai beneficiat și de publicitate stradală și de promovare media, valoarea de piață a expunerii în media ridicându-se la peste 300.000 de euro.

„Taximetrişti” este produs de Bold Film Studio alături de Tangaj Production şi Avanpost Media şi propune o nouă reţetă pentru finanţarea şi promovarea filmului românesc, bazată pe filme comerciale de calitate, cu actori consacraţi, care să ofere în primul divertisment şi care să reapropie publicul local de filmul românesc.

De altfel, comedia a obţinut un scor ridicat de 7.8 deja pe IMDB, iar conform unui exit – poll realizat la ieşirea din sălile de cinema, 80% dintre spectatori au declarat că recomandă cu siguranţă prietenilor şi apropiaţilor vizionarea filmului.

Citeşte şi: Netflix ieftinește abonamentul în România. Cât costă noul pachet de bază al platformei de streaming