- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Numele, emblema si marcile Alexandrion Grup valoreaza 35,6 mil. euro

16 Jan, 11:05 • Redactia DailyBusiness
Compania Alexandrion Group si-a majorat capitalul social cu suma de 120,7 mil. lei (circa 35,6 mil. euro), prin compensarea sumei rezultate din reevaluarea numelui, emblemei si marcilor grupului, potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial.
Numele, emblema si marcile Alexandrion Grup valoreaza 35,6 mil. euro

In urma majorarii, capitalul social al grupului a urcat de la 302.000 de lei (90.000 de euro) la 121 mil. lei (35,7 mil. euro), relateaza NewsIn.

Majorarea de capital de la Alexandrion Group s-a facut prin compensarea sumei rezultate din raportul de evaluare al numelui comercial, emblemei si marcilor apartinand Alexandrion Group, in conformitate cu standardele internationale de evaluare, de catre un expert al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR).

Alexandrion Group produce brandy, vodca, gin, tequila, lichioruri si crema de whisky, iar asociatii societatii sunt NS&Sons Global Business Limited, cu 50% din partile sociale, Deerwiew Investments Limited, cu 37,75%, si Bitzarakis Holdings, cu 12,25%.

Alexandrion comercializeaza marcile de coniac frantuzesc Brancoveanu, Royal si Clasic, coniacurile grecesti Alexandrion, marcile de vodca Kreskova, Alexander si Code Zero, ginul Bellman’s, La Revancha (tequilla), Capriani Bitter (bitter), Kavos (ouzo) si mai multe marci de lichioruri.

Dupa primele sase luni din 2006, Alexandrion Group a inregistrat o cifra de afaceri de 41,5 mil. euro. Grupul detine cinci unitati de productie si imbuteliere, localizate in Ploiesti, Radauti si Heraclion in Grecia. Compania este prezenta pe piata romaneasca din 1994.