- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Anunț oficial de la Hidroelectrica! Ce trebuie să știe toți clienții companiei

28 Jun, 23:42 • Lupu Alexandra
Hidroelectrica, anunț important pentru clienți. Este ultima zi în care poate fi trimis indexul autocitit.
Anunț oficial de la Hidroelectrica! Ce trebuie să știe toți clienții companiei

Hidroelectrica a anunțat în această după-amiază că astăzi este ultima zi în care poate fi trimis indexul autocitit, informează antena3.ro. În anunțul publicat pe rețelele sociale, compania le-a transmis românilor ce pot face, în cazul în care nu au trimis încă indexul autocitit, din diferite motive.

Anunț oficial de la Hidroelectrica

Hidroelectrica a comunicat în această după-amiază că astăzi, 28 iunie, este ultima zi în care poate fi trimis indexul autocitit. Compania le-a transmis românilor care nu l-au trimis încă că pot apela gratuit la numărul de telefon  0800 800 359 sau pot accesa portalul client Hidroelectrica.

„Astăzi este ultima zi în care poți comunica indexul autocitit. Dacă nu l-ai transmis încă, ai la dispoziție două opțiuni: apelezi gratuit 0800 800 359 sau accesezi portalul client Hidroelectrica”, au scris reprezentanții companiei.

Citește și: Când vor fi depozitele cu gaze ale României pline la 100%. Ministrul Energiei a făcut anunțul!

Citirea și transmiterea indexului la Hidroelectrica rămâne în perioada cunoscută. O situație excepțională a fost doar în luna februarie a acestui an. Compania energetică a pus la dispoziție numărul de telefon gratuit 0800.800.359 pentru transmiterea indexului autocitit.

„Indexul autocitit poate fi comunicat doar în perioada 24-28 a lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit). 

Pentru transmiterea indexului, veţi avea nevoie de codul atribuit locului de consum şi pe care îl regăsiţi în factura de energie electrică. Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.

Indexul autocitit poate fi transmis, de asemenea, utilizând portalul client, rubrica autocitire SPEEH Hidroelectrica SA”, a comunicat compania.

În ultimele zile, clienții companiei au primit trei facturi pentru energia electrică. În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat că dacă suma de plată este prea mare, clienții au această posibilitate, dar trebuie să depună și o cerere în acest sens. Anunțul a fost făcut acum câteva luni.

Hidroelectrica
Hidroelectrica

Așadar, românii interesați să plătească factura în rate, trebuie să trimită cererea la adresa de email [email protected] sau să o depună în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în cel mult 6 rate lunare.

Societatea are în prezent peste 500.000 de clienţi. În topul furnizorilor de energie electrică din România, compania ocupă a treia poziție. Facturile emise de companie pot fi plătite într-un interval destul de mare. Concret, în termen de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv, 30 în cazul consumatorilor non-casnici. Pentru perioadele menționate nu se percep penalități.

Te-ar putea interesa și următorul subiect: ADIO carduri de energie. Când vor intra ultimii bani pentru plata facturilor. Marcel Boloș a făcut anunțul