- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ce se întâmplă pe șantierul primului lot al Autostrăzii A 0 București Sud. Ionel Scrioșteanu e nemulțumit de mobilizarea turcilor

11 Mar, 21:09 • Cornel Ghimeșan
În plus față de fluidizarea traficului pe Centura București (DNCB), această conexiune va oferi o alternativă mai bună pentru șoferii care călătoresc din direcția A1 București-Pitești spre Constanța în timpul verii, fără a trece prin centrul Bucureștiului de la vest la est.
Ce se întâmplă pe șantierul primului lot al Autostrăzii A 0 București Sud. Ionel Scrioșteanu e nemulțumit de mobilizarea turcilor

Ministerul Transporturilor a cerut constructorului Alsim Alarko din Turcia să intensifice eforturile pentru finalizarea primului segment al Autostrăzii A 0 București Sud, cu scopul de a deschide nodul rutier A0-A2 (Autostrada Soarelui) înainte de perioadele aglomerate din iulie și august, în timpul sezonului estival.

Citește și: Cerșetoria, una dintre cele mai profitabile ocupații. Un cerșetor câștigă zilnic mai mult decât un angajat

Deși segmentul 1, Glina-Vidra (17 km), a atins peste 85% din stadiul de execuție, lucrările de asfaltare abia au început la nodul rutier de la Glina către A2, acesta fiind complex. Există posibilitatea ca echipele constructorului să acorde prioritate secțiunii Vidra-Popești Leordeni (DN 4) pentru a respecta termenul de finalizare stabilit pentru sfârșitul lunii martie.

Importanța conexiunii cu A2 este crucială, deoarece va furniza 33 de kilometri de autostradă între Bragadiru (DN 6) și Autostrada Soarelui. În plus față de fluidizarea traficului pe Centura București (DNCB), această conexiune va oferi o alternativă mai bună pentru șoferii care călătoresc din direcția A1 București-Pitești spre Constanța în timpul verii, fără a trece prin centrul Bucureștiului de la vest la est (intrare pe Maniu, ieșire Pallady).

Pentru a realiza conexiunea completă între A1 și A2, o mobilizare mai intensă pe lotul 3 ar putea oferi șanse pentru finalizare în decembrie 2024.

,,Chiar dacă lucrările au evoluat favorabil de la ultima vizită, ritmul poate fi îmbunătățit simțitor, în așa fel încât să se finalizeze cât mai rapid lucrarea și să putem da în trafic acest nod rutier și tronsonul până la DN4./Este un pasaj cu viaduct de peste 700 de metri care supratraversează A 2. Toate bretelele sunt pe viaduct și pe stânga și pe dreapta. Mă așteptam sincer să găsesc mai animat șantierul (n.r sâmbătă 9 martie), mai mulți muncitori …au lucrat mai devreme. Săptămâna viitoare (11-17 martie) voi avea o discuție cu responsabilii de șantier să vedem cu suplimentează numărul de muncitori în această perioadă”. -Ionel Scrioșteanu.

Secretarul de stat Scrioșteanu a precizat că cei 13 kilometri dintre Jilava (DN5) -Vidra și Popești Leordeni vor fi dați în trafic până la sfârșitul lunii, dar fără a avansa un termen și pentru tronsonul de 10 km. dintre DN 4 și Autostrada Soarelui.

Citește și: Taxa pe zahăr din România și lupta cu retailerii au pus în pericol regele băuturilor răcoritoare! PepsiCo ia măsuri drastice pentru a-și revendica puterea

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult