- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Contractul pentru modernizarea DN 4 București – Oltenița a fost semnat. Când vor fi gata lucrările

05 Feb, 21:46 • Adrian Popovici
Contractul pentru modernizarea DN 4 București - Oltenița în orașul Popești-Leordeni (Ilfov) a fost semnat la data de 5 februarie 2024 între Primăria Popești-Leordeni și asocierea Acvatot-WayDesign Solutions, conform anunțului făcut de secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Contractul pentru modernizarea DN 4 București - Oltenița a fost semnat. Când vor fi gata lucrările

Contractul pentru modernizarea DN 4 București – Oltenița în orașul Popești-Leordeni (Ilfov) a fost semnat la data de 5 februarie 2024 între Primăria Popești-Leordeni și asocierea Acvatot-WayDesign Solutions, conform anunțului făcut de secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Proiectul cuprinde lărgirea DN 4 București – Oltenița pe o distanță de 4 kilometri, între ieșirea din București și Pasajul Popești-Leordeni de pe Centura Capitalei. Costurile estimate ale proiectului se ridică la aproximativ 64 de milioane de lei, iar începerea lucrărilor este programată pentru vara următoare, după finalizarea fazei de proiectare, care este estimată să dureze 3 luni, transmite Economedia.

Proiectul de lărgire a DN 4 București – Oltenița este inițiat de CNAIR și beneficiază de finanțare, însă procesul de descentralizare a responsabilităților către autoritățile locale este implementat. În acest context, primăria Popești-Leordeni va avea rolul de a superviza derularea contractului pentru fazele de proiectare și execuție.

,,A fost semnat contractul pentru modernizareaDN 4 București – Oltenița  la 4 benzi, sectorul de drum cuprins între Danubiana și intrarea în București, contractantul fiind Asocierea S.C. ACVATOT S.R.L – S.C WAYDESINGSOLUTION S.R.L.”, transmite Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

DN 4 București - Oltenița. Sursă foto: Facebook
DN 4 București – Oltenița. Sursă foto: Facebook

Te-ar putea interesa și: Cât va costa Autostrada Iași-Ungheni-Chișinău-Odesa, care va ocoli regiunea transnistreană. Primul pas în construirea autostrăzii a fost făcut

Cât vor dura lucrările de modernizare a DN 4 București – Oltenița?

În cadrul contractului, constructorul este obligat să efectueze o serie de lucrări esențiale pentru a lărgi DN 4 București – Oltenița. Aceste lucrări includ extinderea pe o distanță de 4,15 kilometri, extinderea la două benzi pe sens, crearea unei intersecții semaforizate la intersecția DN4 cu Strada Drumul Fermei, precum și la intersecția DN 4 București – Oltenița cu Strada Maica Tereza.

De asemenea, proiectul presupune construirea unui sens giratoriu dublu în zona Pieței Sfânta Maria nr. 1, amenajarea trotuarelor și a spațiilor verzi, modernizarea sistemului de iluminat public, implementarea unui sistem eficient de canalizare pluvială și extinderea rețelelor de utilități subterane. Aceste intervenții sunt parte integrantă a eforturilor de extindere și modernizare a DN 4 București – Oltenița pentru a îmbunătăți infrastructura și condițiile de circulație în zonă.

Durata totală a lucrărilor este de 15 luni pentru modernizarea DN 4 București – Oltenița, dintre care 3 luni sunt alocate perioadei de proiectare, iar 12 luni sunt destinate perioadei de execuție. Valoarea contractului este de 63.550.907,86 milioane lei + TVA, cu finanțare asigurată prin intermediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, precum și prin CNAIR, utilizând fonduri europene nerambursabile în cadrul Programului Transport PT 2021-2027.

Acest proiect este parte a strategiei liberale de consolidare a capacității administrative a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) prin descentralizarea proiectelor mici și mijlocii către primării și consilii județene. Această abordare a fost implementată începând din 2020, conform Planului Investițional, și include modernizarea DN 4 București – Oltenița.

Citește și: Autostrada Transilvania: CNAIR a aprobat parteneriatul cu Consiliul Județean Sălaj pentru nodul rutier Românași, legătura A3- DN 1 F și pentru Drumul Expres Jibou-Românași

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre averea familiei mele”
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre ...
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive pentru presă
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive ...
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO pentru fraudă
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO ...
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile și amante”
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile ...
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului din Ucraina sunt inacceptabile pentru Kremlin
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului ...
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul Energiei să devină coordonator principal al proiectului de 5 miliarde de euro
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul ...
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba