- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Diferență de 1 leu la o distanță de 350 de metri. Aceeași sticlă de lapte „Lăptăria cu Caimac” cu două prețuri diferite. Ce spun reprezentanții supermarket-urilor

11 Apr, 22:04 • Constantin Cristina
Ce strategie abordează reprezentanții Mega Image? Aceeași sticlă de lapte „Lăptăria cu Caimac” cu două prețuri diferite la o distanță de 350 de metri între supermarket-uri.
Diferență de 1 leu la o distanță de 350 de metri. Aceeași sticlă de lapte „Lăptăria cu Caimac” cu două prețuri diferite. Ce spun reprezentanții supermarket-urilor

O diferență de 1 leu a fost găsită la brandul Lăptăria cu Caimac din Mega Image, în contextul în care o sticlă de lapte la 1 litru era în ultima săptămână 11,99 lei într-un supermarket de pe strada Mihai Eminescu din București, iar la o distanță de 350 m într-un Mega Image de pe Calea Moșilor era aceeași sticlă la 10,9 lei. O diferență de 10% mai ieftin, timp în care niciuna dintre sticle de la același brand nu erau la promoție, a informat zf.ro.

Citește și: Directorul financiar al Mega Image-ului a confirmat! De unde provin produsele din lanțul de magazine

Sursa menționată le-a adresat celor de la Mega Image întrebări legate de această diferență de preț la brandul Lăptăria cu Caimac.

„Mega Image aplică aceeaşi politică de preţ în cadrul magazinelor operate sub brandul Mega Image. Politica de preţ Mega Image are caracter confidenţial şi este construită în funcţie de propriile politici comerciale şi cu respectarea în totalitate a cerinţelor legale aplicabile. Suntem încrezători că Mega Image practică preţuri competitive (…).”, au anunțat reprezentanții Mega Image.

Lăptăria cu Caimac
Lăptăria cu Caimac

Așadar, reprezentanții nu au răspuns în legătură cu subiectul solicitat de sursa citată. Mai ales că este vorba de două magazine Mega Image, şi nu de un supermarket sub acest brand şi un magazin de proximitate Shop&GO, acestea din urmă fiind uneori operate sub contract de management. Şi dacă sunt operate de companie, ele sunt sub alt format şi atunci poate fi aplicată în cazul lor altă politică de preţ.

Directorul financiar al Mega Image-ului, Răzvan Munteanu a oferit public răspunsul uneia dintre cele mai mari întrebări de interes în ceea ce privește proveniența produselor din magazine, a spus businessmagazin.ro.

Se pare că mai mult de jumătate din bunurile vândute în lanțul de magazine menționat sunt fabricate în România. Responsabilii Mega Image sunt mereu preocupați de importurile pentru patiserie, fructe exotice, produse de îngrijire sau de casă și nu numai.

Alte articole: Ce salariu primește un casier Mega Image. Unii dintre angajații lanțului de magazine primesc până la 4.600 de lei pe lună