- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

După ce în 2022 românii se grăbeau să își cumpere o Dacia Spring, acum tot mai mulți se întorc la mașinile pe motorină. „Pot merge cu viteze normale și îmi permit extravaganțe precum aer condiționat”

10 May, 15:07 • Bocioacă Bianca
Dacia Sprin a devenit rapid una dintre cele mai populare mașini electrice din România, având un preț mic de achiziție.
După ce în 2022 românii se grăbeau să își cumpere o Dacia Spring, acum tot mai mulți se întorc la mașinile pe motorină. „Pot merge cu viteze normale și îmi permit extravaganțe precum aer condiționat”

Mulți dintre românii care și-au cumpărat o mașină Dacia Spring se declară mulțumiți de achiziție, dar există și persoane care au descoperit probleme ale mașinii, cea mai comună fiind timpul de așteptare a pieselor de schimb, atunci când vine vorba de defecțiuni sau accidente.

Unele mașini au fost deja scoase la vânzare. Este și cazul unui șofer care, într-o postare pe Facebook, a recunoscut că a renunțat la mașina electrică și s-a întors la una pe motorină.

Citește și: Probleme cu Dacia Spring. Vehiculele au fost rechemate în service „Sunați la reprezentanța cea mai apropiată”

Românii renunță la Dacia Spring

„Dragii mei, după aproape 1 an de chinuri cu Spring, voi părăsi grupul. M-am întors la o mașină normală: Golf 2.0 TDI. Îmi cunosc autonomia, pot merge cu viteză normală în afara localității și chiar îmi permit extravaganțe precum aer condiționat sau ventilație.Gata cu cupoanele Kaufland, aplicații nefuncționale, zeci de defecte, zero dotări și nici măcar o margaretă EuroNCAP.Nervi de oțel/ baftă la vânzare si salutări”, 

a scris acesta pe grupul Dacia Spring România, potrivit ziare.com.

Citește și: Dacia Spring rămâne în topul preferințelor europenilor! 14.358 de unități au fost vândute în primul trimestru din acest an

Membrii grupului care au citit postarea șoferului nemulțumit i-au amintit acestuia care sunt limitele unei mașini electrice, iar alții l-au ironizat.

„Nu a înțeles limitele mașinii electrice. Springul este o excelentă mașină de oraș, pe distanțe scurte. Este a doua mașină în familie. Normal, dacă Springul este singura mașină a familiei, vei obosi să fii atent la autonomia Springului.Este o excelentă mașină pentru cei care locuiesc la casă. Nu este indicată pentru cei ce locuiesc la bloc și sunt nevoiți în permanență să aibă grijă să găsească stații de încărcare libere”.

„Tedei de la Jermania, să curgă fumul negru după ea. Oricum, Springul e mașina ideală pentru oraș și zonele limitrofe, unde nu are rival la modul cum se conduce, consum, strecurare prin aglomerație și parcare ușoară. Noi am păstrat și o mașină pe benzină pentru drumuri mai lungi, și am mai folosit-o de 2 ori într-un an și jumătate”.

„Baftă la distribuție și joc de glezne, iarna, pe ger, la curățat parbrizul de gheață cu motorul în funcție să se încălzească… Ce mișto, de acasă, de lângă cafeluță, să apeși un butonaș de pe aplicație să pornească climatizarea și, coborât la Springuleț să ai mașina încălzită, toate geamurile dezghețate… A, să te uiți mereu sub „tedei” să nu cumva să ai vreo pată de ulei! Nu de alta, dar aia e tot poluare!”, sunt doar câteva din comentariile primte de român.