- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ferrari nu a resimțit criza din industria auto. Vânzările și profitul companiei, în creștere în 2022

06 Feb, 12:13 • Cornel Ghimeșan
Criza din industria auto în 2022 nu a afectat mărcile de lux. În cazul Ferrari, profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (EBITDA) s-a majorat cu 16% până la 1,77 miliarde de euro, vânzările crescând cu aproape o cincime față de 2021.
Ferrari nu a resimțit criza din industria auto. Vânzările și profitul companiei, în creștere în 2022

Ferrari a livrat anul trecut 13.221 de mașini, cele mai căutate modele fiind Portofino M și SF90, precum și de 296 GTB și 812 Competizione, conform raportului financiar pentru 2022, prezentat de Benedetto Vigna, CEO al Ferrari.

Un rezultat foarte bun a fost înregistrat în cazul modelelor cu sisteme plug-in hybrid precum 296 GTS, 296 GTB coupe și Stradale SF90. Acestea au reprezentat în 2022 nu mai puțin de 22% din totalul vânzărilor, scrie Economica.net.

Cele mai multe mașini au fost vândute în China – 1.552 de autoturisme, în creștere cu 73%.

Compania estimează că veniturile sale se vor majora în acest an grație cererii tot mai mari pentru modelele sale PHEV, dar și unei politici avantajoase de prețuri.

Citește și: Cât a costat cea mai scumpă mașină de lux înmatriculată anul acesta în România

 

Ferrari pregătește primul model electric

În 2025 este luată în calcul intrarea pe piață a primului vehicul Ferrari 100% electric.

Pe lângă o tehnologie de top, modelele electrice vor avea, conform unui document consultat de Reuters, un sistem acustic care are rolul de a oferi șoferului și pasagerilor aceleași senzații ca și vehiculele cu motoare termice.

Citește și: Fiscul a reușit să vândă una dintre mașinile confiscate de la Elena Udrea

„După luna iunie a anului trecut am observat o progresie a rezultatelor, atât în ceea ce privește produsul, cât și în dezvoltarea unității noastre de producție”, a menționat Vigna.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult