- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Fisuri majore apărute pe Drumul Expres Craiova-Pitești, la un an de la inaugurare! Parcările sunt închise pe lotul 2 – Centura Slatina

19 Jun, 21:35 • Constantin Cristina
La un an de la inaugurare, pasajul construit de UMB a fost închis din cauza unor mega-fisuri apărute pe drumul Expres Craiova-Pitești.
Fisuri majore apărute pe Drumul Expres Craiova-Pitești, la un an de la inaugurare! Parcările sunt închise pe lotul 2 - Centura Slatina

Fisuri majore au apărut pe drumul Expres Craiova-Pitești, după ce UMB a construit un pasaj pe lotul 2 – Centura Slatina, la un an de la inaugurare, a transmis economedia.ro.

Citește și: Se confirmă inaugurarea primului tronson din A0. Când ar putea fi gata lotul de 19 km

Fisuri majore apărute pe Drumul Expres Craiova-Pitești, la un an de la inaugurare! Parcările sunt închise pe lotul 2 – Centura Slatina

În urma constatărilor, parcările au fost închise. Mai mult decât atât, pe forumul Asociației Pro Infrastrutura au fost publicate imagini de la un pasaj agricol care supratraversează DEx12 Lot 2, tronson 2 (Centura Slatina 21 km).

De asemenea, lotul 2, tronsonul 2 a fost inaugurat în iulie 2022, continuând tronsonul 1 (Centura Balș), care a fost deschis anul trecut în luna aprilie. Pe forumul API, internauții au spus că ambele loturi sunt încă în garanție.

UMB lucrează în continuare și pe lotul 3 Slatina-Colonești, tronson de 32 km. executat aproximativ 70% și are limita de finalizare până la finalul anului curent.

Craiova-Pitești
Craiova-Pitești

Pasajul agricol cu fisuri care supratraversează Drumul Expres 12 – Lot 2 Centura Slatina: la un an de la inaugurare, spațiile de servicii (parcările) sunt tot închise. CNAIR nu ar fi găsit nicio firmă care să administreze spațiile de servicii, iar acum încearcă să la administreze cu personal propriu.

De asemenea, CNAIR au prezentat imagini și detalii la zi despre cel mai înaintat șantier al autostrăzii de centură a Bucureștiului. Este vorba despre lotul Corbeanca – Afumați al autostrăzii A0 – Sector Nord. Potrivit inspecției CNAIR, antreprenorul UMB Spedition, firma omului de afaceri Dorinel Umbrărescu, a mobilizat în ultimele zile sute de muncitori.

Scopul ar fi să finalizeze tronsonul în lungime de 19 kilometri până în luna august 2023. Teoretic, lucrările ar trebui predate în iulie 2024. Ordinul de începere al lucrărilor a fost semnat în august 2023.

Alte articole: Lucrările de modernizare la lotul 2 al Transalpinei de Apuseni au fost reluate. Când se va putea circula pe șoseaua de 35 de kilometri