- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Gama Deluxe din magazinele Lidl nu este marcă proprie! Care este proveniența lor, de fapt?

23 Dec, 16:33 • Oprea Alina
Gama Deluxe din magazinele Lidl este una dintre cele mai iubite de români, maia les datorită prețurilor accesibile pe care le are. Totuși, această gamă este o marcă proprie sau nu?
Gama Deluxe din magazinele Lidl nu este marcă proprie! Care este proveniența lor, de fapt?

Pe rafturile retailerului LIDL se pot găsi o mulțime de produse, iar printre acestea se numără și cele care aparțin de marca Deluxe. Toți românii se întreaba de proveniența acestora, unde sun comercializate, și așa mai departe.

Aceste produse se pot regăsi periodic la Lidl, la rafturi, sub gama Deluxe. Acestea se diferențiază față de alte produse și prin culoarea ambalajelor (în principiu sunt negre). Există atât produse la rafturile clasice, cât și în zona celor refrigerate.

Produsele Deluxe se regăsesc într-o gamă largă de gusturi și alimente, iar clienții se pot bucura de acestea și în perioada sărbătorilor de iarnă. De menționat este faptul că nciun prous Deluxe nu este făcut pe teritoriul României, ci în alte state europene, printre care se numără următoarele state: Spania, Germania, Polonia sau Irlanda.

Ai putea fi interesat și de: Supermarketul din România care va desființa complet giganții Lidl, Kaufland sau Mega Image! Se extinde masiv și triplează numărul de angajați

Gama Deluxe – LIDL

Deși aceste produse fac parte din gama de lux, ele se pot regăsi la prețuri accesibile și sunt populare printre clienți. Reprezentanții retailerului german au încercat să obțină exclusivitate pentru cele peste 12.000 de magazine pentru arca Deluxe. Acest aspect nu fusese concretizat. A fost depusă o cerere în acest sens. La bază are o marcă națională care a fost înregistrată în Cehia.

Lidl
Lidl

În anul 2012 a fost depusă o cerere de către reprezentanții LIDL de marcă comunitară, iar prin prisma acelei cerei se ceruse o protecție pentru mai multe produse alimentare, dar și băuturi alcoolice și răcoritoare.

Pentru că OHIM precizase că marca nu îndeplinește anumite condiții pentru înregistrare, cererea a fost respinsă. Apoi, la doi ani distanță, în 2014, reprezentanții retailerului german au depus o nouă cerere, dar de data aceasta pentru marcă internațională, conform cancan.

Brandul Deluxe este de mai bine de 8 ani pe piață, iar inițial se regăsea sub forma unei ediții speciale dedicate sărbătorilor de iarnă. Pentru că produsele au fost îndelung apreciate și achiziționate de clienți, reprezentanții brandului au început să își extindă gama. De exemplu, în anul 2014, gama Deluxe a fost premiată în Marea Britanie de către publicația „Retail Week” pentru produsele pe care le comercializează.

Ai putea fi interesat și de: Cum să economiseşti bani la Lidl şi Kaufland. Codurile secrete de pe etichete prin care eviţi ca supermarketurile să îţi ia banii